Gjest tuttelutta Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Vet dette sikkert nok hører hjemme på graviditet forumet, men skriver det likevel her. Har levonova spiral, har hattn i 4 år, Nå lurer jeg på å ta den ut å bli gravid. Har to barn fra før, på 9 og 11, han har et barn på 10. Er 34 år, er så nevøs om jeg er for gammel for å få flere barn, så jeg er så usikker, Og å begynne på nytt, etter så mange år, hvordan blir det? hmmm Og tenk om det tar mange år før jeg blir gravid.. de forrige gangene ble jeg gravid bare jeg tok av meg trusa... men da hadde jeg brukt p.piller. Noen som vet ca hvor lang tid det tar etter å ha hatt hormonspiral? vet jo det er veldig individuelt, men vil høre likevel om noen har erfaringer. takknemlig for alle svar:) 0 Siter
Janna Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Hei Du er absolutt ikke for gammel til å bli gravid. Jeg var gravid to mnd etter å ha tatt ut spiral begge gangene. Barn 2 og 3. Men prøv å ikke ha så høye forventninger. Sett deg et mål på ca 6 mnd- 1 år. Jeg var helt hysterisk. Svidde av hundrevis av kroner på graviditetstester hele disse periodene. Følte meg gravid hele tiden, selv om jeg ikke var det. Lykke til :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Vanligvis er man i syklus med en gang man har fjernet spiralen. Det er vanlig å få en kraftig blødning dagene etter den er tatt ut og jeg gikk rett i syklus 3 uker etter, ganske vanlig såvidt jeg har skjønt. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.