Gjest minnah Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har fått så vondt i magen... Begynte i går, kommer litt i tak, sitter i nedre del av magen (ikke underlivet), beveger seg liksom litt rundt omkring, og stråler bakover i ryggen. Har også halsbrann, som jeg ellers aldri har. Det holdt meg litt våken sist natt, så jeg begynner jo å lure på hva dette kan være. Er ikke gravid, skal ikke ha mensen på noen uker, ikke spist/drukket noe jeg ikke pleier.. Forventer ikke at noen her skal sitte med fasiten ;-) Bare godt å få klage litt, sitter alene her mens ungene sover..... 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Luft i magen? Har ikke merket noe mer enn normalt ;-) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Har ikke merket noe mer enn normalt ;-) Ikke godt å ha vondt i magen :-( Har ikke noe svar til deg - men sender deg noen trøstetanker :-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Ikke godt å ha vondt i magen :-( Har ikke noe svar til deg - men sender deg noen trøstetanker :-) Takk, skader aldri det ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Har ikke merket noe mer enn normalt ;-) Noen ganger er det faktisk slik at man ikke klarer å prompe og det er da det blir vondt ;-) En liten prompeteknikk jeg lærte her på DOL når jeg var gravid... (funker best når du er alene *hehe*) Legg deg forover med knærne og overkroppen ned i gulvet. La rompa stå rett i været (så høyt du kan med knærne og hodet/skuldrene i gulvet. Ligg sånn en stund, så kanskje prompen(e) kommer! Du kan jo sjekke om det skjer noe 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Noen ganger er det faktisk slik at man ikke klarer å prompe og det er da det blir vondt ;-) En liten prompeteknikk jeg lærte her på DOL når jeg var gravid... (funker best når du er alene *hehe*) Legg deg forover med knærne og overkroppen ned i gulvet. La rompa stå rett i været (så høyt du kan med knærne og hodet/skuldrene i gulvet. Ligg sånn en stund, så kanskje prompen(e) kommer! Du kan jo sjekke om det skjer noe Haha, jeg kan jo forsøke! :oD 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Kommer du deg på do da? Tenkte på forstoppelse..... stuvning. For det kan også presse oppover å gi halsbrann.... 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Kommer du deg på do da? Tenkte på forstoppelse..... stuvning. For det kan også presse oppover å gi halsbrann.... Ingen problemer/endringer der heller, nei.. Hatt nyregrus en gang, og det lignet litt på rier, begynner å lure på om det kan være det. 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Ingen problemer/endringer der heller, nei.. Hatt nyregrus en gang, og det lignet litt på rier, begynner å lure på om det kan være det. Huffame...du får ringe til legen din i morgen tidlig. Har du noe smertestillende å ta? 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Noen ganger er det faktisk slik at man ikke klarer å prompe og det er da det blir vondt ;-) En liten prompeteknikk jeg lærte her på DOL når jeg var gravid... (funker best når du er alene *hehe*) Legg deg forover med knærne og overkroppen ned i gulvet. La rompa stå rett i været (så høyt du kan med knærne og hodet/skuldrene i gulvet. Ligg sånn en stund, så kanskje prompen(e) kommer! Du kan jo sjekke om det skjer noe For et skue! *lol* 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Huffame...du får ringe til legen din i morgen tidlig. Har du noe smertestillende å ta? Ja heldigvis ) Takk for omtanke! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har det slik med luft eller forstoppelse. Kommer i tak, minner om rier på en måte. 0 Siter
Bookworm Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Noen ganger er det faktisk slik at man ikke klarer å prompe og det er da det blir vondt ;-) En liten prompeteknikk jeg lærte her på DOL når jeg var gravid... (funker best når du er alene *hehe*) Legg deg forover med knærne og overkroppen ned i gulvet. La rompa stå rett i været (så høyt du kan med knærne og hodet/skuldrene i gulvet. Ligg sånn en stund, så kanskje prompen(e) kommer! Du kan jo sjekke om det skjer noe Synes jeg ser det for meg, greit å utføre den øvelsen alene kanskje, ja:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 For et skue! *lol* Derfro man helst bør gjøre det på enerom *S* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Synes jeg ser det for meg, greit å utføre den øvelsen alene kanskje, ja:-) Jepp 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Har det på langt nær så ille som deg, men jeg har også vondt i magen...*snufs* Har gått med kroket rygg i hele dag, klarer ikke rette meg ut.. Fytti så ubehagelig.. :0/ God bedring til deg, håper du blir bedre i morgen! Halsbrann er noe dritt... *klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.