Gå til innhold

Må bare klage litt.. vondt.. :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått så vondt i magen... Begynte i går, kommer litt i tak, sitter i nedre del av magen (ikke underlivet), beveger seg liksom litt rundt omkring, og stråler bakover i ryggen. Har også halsbrann, som jeg ellers aldri har. Det holdt meg litt våken sist natt, så jeg begynner jo å lure på hva dette kan være. Er ikke gravid, skal ikke ha mensen på noen uker, ikke spist/drukket noe jeg ikke pleier..

Forventer ikke at noen her skal sitte med fasiten ;-) Bare godt å få klage litt, sitter alene her mens ungene sover.....

Skrevet

Luft i magen?

Har ikke merket noe mer enn normalt ;-)

Skrevet

Ikke godt å ha vondt i magen :-(

Har ikke noe svar til deg - men sender deg noen trøstetanker :-)

Skrevet

Ikke godt å ha vondt i magen :-(

Har ikke noe svar til deg - men sender deg noen trøstetanker :-)

Takk, skader aldri det ;-)

Skrevet

Noen ganger er det faktisk slik at man ikke klarer å prompe og det er da det blir vondt ;-)

En liten prompeteknikk jeg lærte her på DOL når jeg var gravid... (funker best når du er alene *hehe*)

Legg deg forover med knærne og overkroppen ned i gulvet. La rompa stå rett i været (så høyt du kan med knærne og hodet/skuldrene i gulvet. Ligg sånn en stund, så kanskje prompen(e) kommer!

Du kan jo sjekke om det skjer noe ;)

Skrevet

Noen ganger er det faktisk slik at man ikke klarer å prompe og det er da det blir vondt ;-)

En liten prompeteknikk jeg lærte her på DOL når jeg var gravid... (funker best når du er alene *hehe*)

Legg deg forover med knærne og overkroppen ned i gulvet. La rompa stå rett i været (så høyt du kan med knærne og hodet/skuldrene i gulvet. Ligg sånn en stund, så kanskje prompen(e) kommer!

Haha, jeg kan jo forsøke! :oD

Skrevet

Kommer du deg på do da? Tenkte på forstoppelse..... stuvning. For det kan også presse oppover å gi halsbrann....

Skrevet

Kommer du deg på do da? Tenkte på forstoppelse..... stuvning. For det kan også presse oppover å gi halsbrann....

Ingen problemer/endringer der heller, nei.. Hatt nyregrus en gang, og det lignet litt på rier, begynner å lure på om det kan være det.

Skrevet

Ingen problemer/endringer der heller, nei.. Hatt nyregrus en gang, og det lignet litt på rier, begynner å lure på om det kan være det.

Huffame...du får ringe til legen din i morgen tidlig. Har du noe smertestillende å ta?

Skrevet

For et skue! *lol*

Skrevet

Huffame...du får ringe til legen din i morgen tidlig. Har du noe smertestillende å ta?

Ja heldigvis :o) Takk for omtanke!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har det slik med luft eller forstoppelse. Kommer i tak, minner om rier på en måte.

Skrevet

Synes jeg ser det for meg, greit å utføre den øvelsen alene kanskje, ja:-)

Skrevet

For et skue! *lol*

Derfro man helst bør gjøre det på enerom *S*

Skrevet

Synes jeg ser det for meg, greit å utføre den øvelsen alene kanskje, ja:-)

Jepp ;)

Skrevet

Har det på langt nær så ille som deg, men jeg har også vondt i magen...*snufs*

Har gått med kroket rygg i hele dag, klarer ikke rette meg ut..

Fytti så ubehagelig.. :0/

God bedring til deg, håper du blir bedre i morgen!

Halsbrann er noe dritt...

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...