Gjest Takknemlig 4 svar Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Noen som vet når hovedopptaket er og oppstart? Syns å huske opptaket var i mars en gang, men hvilken dato? Og hvilken dato pleier oppstart å være på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Vet ikke når hovedopptaket er, men her hos oss starter barnehageåret 1 august 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Barnehageåret starter 1. august da også SFO-året starter for 1. klassingene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Vanligvis er søknadsfrist for å være med i hovedopptaket 1. mars, og hovedopptaket skjer 1. august. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Her starter barnehageåret 15.august, og søknadsfristen er 1.mars, men man kan søke når som helst ellers i året og, og får stort sett plass (og kan da begynne når det passer "midt" i året og). Sjekk på kommunens hjemmesider. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Her starter barnehageåret 15.august, og søknadsfristen er 1.mars, men man kan søke når som helst ellers i året og, og får stort sett plass (og kan da begynne når det passer "midt" i året og). Sjekk på kommunens hjemmesider. Hos oss er det ikke mange som får plass midt i året! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Søknadsfristen er 1 mars, man kan søke når som helst på året men tror man må søke på nytt over nyåret om du søker no.. synes å huske jeg måtte det.. hos oss begynner barnehageåret 18 august.. tror det er litt forskjellig, men i august en gang begynner alle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hos oss er det ikke mange som får plass midt i året! Da har dere kanskje ikke over full barnehagedekning der du bor, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Da har dere kanskje ikke over full barnehagedekning der du bor, da. Nei vi har nok ikke det.. mener bare å si at tror det er litt forskjellig fra sted til sted.. det er liksom ikke vanlig å få plass sånn midt i året.. noen steder ja, men ikke alle steder.. dessverre.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 I min kommune er hovedopptaket 1.mars og oppstart er fra 1. august. De har oppstart fordelt utover hele augustmåned, så ikke alle de nye begynner på likt... -men jeg vet jo ikke om du bor i samme kommune som meg da.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hovedopptaket er fra 1. august - og søknadsfristen er 1. mars, sånn er det i nesten hele landet. Men; dersom det er full dekning, så kan du få plass ellers i året også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstarter Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hovedopptaket er fra 1. august - og søknadsfristen er 1. mars, sånn er det i nesten hele landet. Men; dersom det er full dekning, så kan du få plass ellers i året også. Jeg tror ikke det er full dekning her jeg bor, bor i Ålesund. Her tildeles man plass dersom det plutselig blir ledig plass sånn jeg har forstått det, f.eks. hvis noen flytter. Hjelper det å ringe og purre på? Hvem skal jeg da ringe, kommunen eller de barnehagene jeg har søkt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg tror ikke det er full dekning her jeg bor, bor i Ålesund. Her tildeles man plass dersom det plutselig blir ledig plass sånn jeg har forstått det, f.eks. hvis noen flytter. Hjelper det å ringe og purre på? Hvem skal jeg da ringe, kommunen eller de barnehagene jeg har søkt? Etter hovedopptaket (som er styrt av kommunen) - så kan du ringe barnehagene ettersom de antagelig har en bedre oversikt over hva de vil få ledig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.