Gjest J31! Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Vi bruker de vanlige moppene uten vann når vi tørrmopper og med vann når vi våtmopper. Funker helt fint. Samme her :-) 0 Siter
morsan Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Takk Dorthe ) Nå har jeg fått rengjort begge moppeskaftene, he he. Jeg har faktisk aldri fjernet skitt på dem før, men så at det trengtes. Det lå jo en helt katt på gulvet etterpå. Borrelåsene har funket veldig fint, så jeg har ikke tenkt på det. Først testa jeg klesrullen fra Cubus. Det var vel optimistisk, for den tok lite støv. Så henta jeg skrubben. En slik en med stive buster. Jeg børstet borrelåsen og reiv ut mesteparten med kammen. Jeg fikk ikke bort alt på denne tiden her, men jeg synes det gikk rimelig greit ''Det lå jo en helt katt på gulvet '' Wow! Hvordan i all verden kunne du unngå å legge merke til at du hadde dyr i huset? ;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 ''Det lå jo en helt katt på gulvet '' Wow! Hvordan i all verden kunne du unngå å legge merke til at du hadde dyr i huset? ;-) '' Wow! Hvordan i all verden kunne du unngå å legge merke til at du hadde dyr i huset? ;-)'' Den hadde gjemt seg unna moppeskaftene ;o) Rolig katt forresten, og ikke trenger den mat heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.