Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bruker de vanlige moppene uten vann når vi tørrmopper og med vann når vi våtmopper. Funker helt fint.

Samme her :-)

Skrevet

Takk Dorthe :o) Nå har jeg fått rengjort begge moppeskaftene, he he. Jeg har faktisk aldri fjernet skitt på dem før, men så at det trengtes. Det lå jo en helt katt på gulvet etterpå. Borrelåsene har funket veldig fint, så jeg har ikke tenkt på det.

Først testa jeg klesrullen fra Cubus. Det var vel optimistisk, for den tok lite støv. Så henta jeg skrubben. En slik en med stive buster. Jeg børstet borrelåsen og reiv ut mesteparten med kammen. Jeg fikk ikke bort alt på denne tiden her, men jeg synes det gikk rimelig greit :)

''Det lå jo en helt katt på gulvet ''

Wow! Hvordan i all verden kunne du unngå å legge merke til at du hadde dyr i huset? ;-)

AneM1365380603
Skrevet

''Det lå jo en helt katt på gulvet ''

Wow! Hvordan i all verden kunne du unngå å legge merke til at du hadde dyr i huset? ;-)

''

Wow! Hvordan i all verden kunne du unngå å legge merke til at du hadde dyr i huset? ;-)''

Den hadde gjemt seg unna moppeskaftene ;o) Rolig katt forresten, og ikke trenger den mat heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...