Gå til innhold

Arrrrg!!Jævla lønnskontor!!!

Anbefalte innlegg

Gjest tom konto
Skrevet

Jeg har kun en deltidsjobb akkurat nå. Nå har det jævla lønnskontoret klart å gi meg feil lønn den ene måneden ( for lite lønn), ingen lønn den neste måneden og nå har de faen meg ikke klart å rette det opp, samt at jeg har fått lønn for få timer denne måneden. Sjefen har visstnok meldt i fra, men likevel klarer de ikke å rette det opp. Må jo betale lån osv. Kan jeg forlange at de retter opp feilen snarest?

Skrevet

Huff, det føles respektløst når de klusser med lønningene. Lag et lite overslag over hva du har fått for lite, så går du å ber dem gi deg det som forskudd. Penger må du jo ha.

Gjest tom konto
Skrevet

Huff, det føles respektløst når de klusser med lønningene. Lag et lite overslag over hva du har fått for lite, så går du å ber dem gi deg det som forskudd. Penger må du jo ha.

Ja, jeg må gjøre det.Fatter bare ikke hvordan de klarer å rote med alt som det går an å rote med....... Det neste blir vel at de legger inn feil sats på skatten!

Skrevet

Ja, jeg må gjøre det.Fatter bare ikke hvordan de klarer å rote med alt som det går an å rote med....... Det neste blir vel at de legger inn feil sats på skatten!

Om du har tabelltrekk, kan vel skattten bli litt feil, om du får lite og ingenting noen måneder og mye en måned.

Gjest tom konto
Skrevet

Om du har tabelltrekk, kan vel skattten bli litt feil, om du får lite og ingenting noen måneder og mye en måned.

Har prosenttrekk....

Skrevet

Feil skjer, men dette er vel mye. Lønningskontoret bør kunne regne ut hva du skulle ha hatt, betale ut dette med en gang som et forskudd og så kjøre det som vanlig lønn ved neste utlønning og trekke inn igjen forskuddet.

Jeg jobber endel med lønn. Ofte får lønningskontoret all skyld når noe er feil, men svært ofte er det feil på den innputten vi får fra avdelingsledere. Lister som blir levert for seint, manglende attestasjon osv. Men for all del, et lønningskontor er heller ikke ufeilbarlige.

Skrevet

Ja, og si du vil ha renter for hver dag du ikke får lønn.

Skrevet

Jeg sitter også på lønningskontor. Og dessverre kan ting gå feil. MEN når det skjer gjør jeg jo alt for å rette opp i dette. Dvs. utbetaler et forskudd umiddelbart så folk får pengene de har krav på NÅ. Så fører jeg det på lønnsslippen neste mnd.

Så sett deg ned å lag en full oversikt og GI dette til lønningskontoret. Snakk med dem når du gjør det, og fortell at du trenger et forskudd for å klare dine forpliktelser. Det skulle jo bare mangle om de ikke rettet opp i dette ASAP. Det er pengene vi lever av!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...