Gjest dette er nytt for meg... Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hva kan jeg forvente på en konferansetime?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 http://www.foreldrenettet.no/data/f/0/28/58/8_2401_0/Tid_for_samtale_bm_nett.pdf Vi pleier å få et skjema noen dager i forveien. Der skal både elev og foresatt svare på spørsmål av den typen som beskrives i brosjyren - hvilke fag liker du best, hva liker du å gjøre i friminuttene, osv. Hos oss er eleven med på første del av samtalen, slik har det vært fra 2. klasse, tror jeg. Hvis de har tatt noen (lands- eller regionsomfattende) tester i løpet av skoleåret, kan du spørre etter resultatet av dem. benytt også anledningen til å ta opp ting du lurer på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest peder p Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tilbakemelding på ditt barns skoleprestasjoner og adferd, både positive og negative. Videre planer for forbedring på det som evt er negativt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kunne ikke sagt det bedre selv :) Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tilbakemelding på ditt barns skoleprestasjoner og adferd, både positive og negative. Videre planer for forbedring på det som evt er negativt. . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Kommer vel an på læreren. Husker en konferansetime jeg var på, det begynner å bli noen år siden, men læreren jobber fortsatt som lærer og virker like bortreist nå som da. Han hadde ikke med noen papirer eller noe så han sa vel bare at det går vel bra? Til mine foreldre og lurte på om jeg var enig.... Regner med at deres lærer ikke er slik da. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.