Gå til innhold

Kan vel likegodt avlyse operajonen nå eller?

Anbefalte innlegg

Gjest Melbilla
Skrevet

Sønnen min på 15 skulle egentlig opereres for trang forhud i morgen, men nå sier at han at han omsider har greid å trekke forhuden tilbake. Det gjør vondt, men han greier det ihvertfall.

Det ordner seg vel da og jeg kan vel likegodt ringe og avbestille timen i dag?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg ville snakket med dem jeg, før jeg avbestilte. Hørt hva legen mente.

Gjest Melbilla
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1224486077' post='3990067]

Jeg ville snakket med dem jeg, før jeg avbestilte. Hørt hva legen mente.

Nå har jeg snakket med dem. De mente at jeg kunne avbestille og ta en ny tur til legen, hvis det skulle være nødvedig.

Faren hans hadde det samme problemet og det ordnet seg i samme alder hos han også.

Det var bare jeg som synes vi ikke kunne utsette lenger. Han er jo i en alder hvor han skal begynne å ha ltt glede av den:-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Nå har jeg snakket med dem. De mente at jeg kunne avbestille og ta en ny tur til legen, hvis det skulle være nødvedig.

Faren hans hadde det samme problemet og det ordnet seg i samme alder hos han også.

Det var bare jeg som synes vi ikke kunne utsette lenger. Han er jo i en alder hvor han skal begynne å ha ltt glede av den:-)

Bra :o)

Skrevet

Jeg hadde dratt uansett. La kirurgen avgjøre om et lite snitt trengs.

Din sønn gruer seg muligens veldig til dette, og har kanskje tatt i ekstra hardt, for å unngå operasjonen.

Gjest Melbilla
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224488519' post='3990089]

Jeg hadde dratt uansett. La kirurgen avgjøre om et lite snitt trengs.

Din sønn gruer seg muligens veldig til dette, og har kanskje tatt i ekstra hardt, for å unngå operasjonen.

Han har nok øvd en del ja etter ordre fra faren sin. Faren har vært veldig i mot operasjon fordi han mente det ville ordne seg etter litt trening.

Det er det som har skjedd nå.

Skrevet

Han har nok øvd en del ja etter ordre fra faren sin. Faren har vært veldig i mot operasjon fordi han mente det ville ordne seg etter litt trening.

Det er det som har skjedd nå.

Ellers har jeg hørt at inngrepet er helt bagatellmessig og ukomplisert - i tilfelle han skulle ombestemme seg. Det skal jo ikke 'bare så vidt gå' liksom.

Skrevet

Bra! :-)

Jeg er også som mannen din veldig mot slik operasjon dersom det ikke er nødvendig, og her kan man jo foreta en løpende vurdering:-)

Skrevet

Selvsagt skal han omskjæres, det er da uansett ikke noe særlig å gå rundt med nisselua på! Det er både uhygienisk og kvalmt! Nei, få den av!

Skrevet

Bra! :-)

Jeg er også som mannen din veldig mot slik operasjon dersom det ikke er nødvendig, og her kan man jo foreta en løpende vurdering:-)

Løpende utprøving mener du vel.. ;)

Skrevet

Løpende utprøving mener du vel.. ;)

Kan like gjerne fortas liggende som løpene, spør du meg...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...