Gjest Melbilla Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Sønnen min på 15 skulle egentlig opereres for trang forhud i morgen, men nå sier at han at han omsider har greid å trekke forhuden tilbake. Det gjør vondt, men han greier det ihvertfall. Det ordner seg vel da og jeg kan vel likegodt ringe og avbestille timen i dag? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg ville snakket med dem jeg, før jeg avbestilte. Hørt hva legen mente. 0 Siter
Gjest Melbilla Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1224486077' post='3990067] Jeg ville snakket med dem jeg, før jeg avbestilte. Hørt hva legen mente. Nå har jeg snakket med dem. De mente at jeg kunne avbestille og ta en ny tur til legen, hvis det skulle være nødvedig. Faren hans hadde det samme problemet og det ordnet seg i samme alder hos han også. Det var bare jeg som synes vi ikke kunne utsette lenger. Han er jo i en alder hvor han skal begynne å ha ltt glede av den:-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Nå har jeg snakket med dem. De mente at jeg kunne avbestille og ta en ny tur til legen, hvis det skulle være nødvedig. Faren hans hadde det samme problemet og det ordnet seg i samme alder hos han også. Det var bare jeg som synes vi ikke kunne utsette lenger. Han er jo i en alder hvor han skal begynne å ha ltt glede av den:-) Bra ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg hadde dratt uansett. La kirurgen avgjøre om et lite snitt trengs. Din sønn gruer seg muligens veldig til dette, og har kanskje tatt i ekstra hardt, for å unngå operasjonen. 0 Siter
Gjest Melbilla Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1224488519' post='3990089] Jeg hadde dratt uansett. La kirurgen avgjøre om et lite snitt trengs. Din sønn gruer seg muligens veldig til dette, og har kanskje tatt i ekstra hardt, for å unngå operasjonen. Han har nok øvd en del ja etter ordre fra faren sin. Faren har vært veldig i mot operasjon fordi han mente det ville ordne seg etter litt trening. Det er det som har skjedd nå. 0 Siter
adelie Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Han har nok øvd en del ja etter ordre fra faren sin. Faren har vært veldig i mot operasjon fordi han mente det ville ordne seg etter litt trening. Det er det som har skjedd nå. Ellers har jeg hørt at inngrepet er helt bagatellmessig og ukomplisert - i tilfelle han skulle ombestemme seg. Det skal jo ikke 'bare så vidt gå' liksom. 0 Siter
morsan Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Nå har jeg snakket med dem. De mente at jeg kunne avbestille og ta en ny tur til legen, hvis det skulle være nødvedig. Faren hans hadde det samme problemet og det ordnet seg i samme alder hos han også. Det var bare jeg som synes vi ikke kunne utsette lenger. Han er jo i en alder hvor han skal begynne å ha ltt glede av den:-) Bra! :-) Jeg er også som mannen din veldig mot slik operasjon dersom det ikke er nødvendig, og her kan man jo foreta en løpende vurdering:-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Selvsagt skal han omskjæres, det er da uansett ikke noe særlig å gå rundt med nisselua på! Det er både uhygienisk og kvalmt! Nei, få den av! 0 Siter
adelie Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Bra! :-) Jeg er også som mannen din veldig mot slik operasjon dersom det ikke er nødvendig, og her kan man jo foreta en løpende vurdering:-) Løpende utprøving mener du vel.. 0 Siter
morsan Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Løpende utprøving mener du vel.. Kan like gjerne fortas liggende som løpene, spør du meg...;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.