Gjest blir så lei meg Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg er av dem som ikke klarer å holde fingrene unna når det gjelder kviser. Jeg pirker, klemmer, og gjør alt som går an å gjøre. Poenget er at jeg vil ha VEKK alt som er inne i kvisa og vil ha vekk alle kvisene. Problemet er at kvisene sprer seg når jeg klemmer. Hva skal jeg gjøre? Dette her er mer enn en uvane, det er som en avhengighet, på lik linje med røyking osv. Jeg klarer bare ikke å slutte å presse på kvisene! Noen råd?? 0 Siter
adelie Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Se for deg hvordan de sprer seg og blir infisert etc etc. Finn på en annen fikle-uvane som ikke har slike konskvenser. Det går sikkert bra, selv om du må regne med tilbakefall i perioder. 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Når du har klemt kvisene, rens huden med 70% sprit, altså omrpdet der du har plukket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.