Rith Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Er gravid og så å si konstant kvalm. Jeg har lomper på nattbordet som jeg spiser en av før jeg står opp. Er det noen som har andre forslag? Noe som har hjulpet dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Bokstavkjeks spiste jeg mye av da jeg var gravid og kvalm. ) Og te. Ingefær skal hjelpe, jeg drakk ingefærte, men for meg resulterte det også i at jeg ikke fikk sove om natten. Jeg var nemlig kvalm mest på ettermiddagen og kvelden og ettersom ingefær også er oppkvikkende fikk jeg ikke sove når jeg drakk ingefærte om kvelden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Bokstavkjeks spiste jeg mye av da jeg var gravid og kvalm. ) Og te. Ingefær skal hjelpe, jeg drakk ingefærte, men for meg resulterte det også i at jeg ikke fikk sove om natten. Jeg var nemlig kvalm mest på ettermiddagen og kvelden og ettersom ingefær også er oppkvikkende fikk jeg ikke sove når jeg drakk ingefærte om kvelden. Skal kjøpe bokstavkjeks etterpå ja, prøve det som prøves kan. Eneste som hjelper er når jeg legger meg ned, men kan jo ikke alltid gjøre det heller. Ikke husker jeg når det gikk over sist heller, men det varte hvertfall til ut i 3 mnd en gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det eneste som hjalp meg var å ligge helt stille på siden og prøve å sove det bort. Håper du finner metoder som fungerer for deg. Litt seinere i svangerskapet, var jeg ikke lenger fullt så dårlig, men da merka jeg at dersom jeg var fysisk sliten, kom kvalmen for fullt med en gang. Cluet var altså å ta det litt med ro hele dagen, og passe på å gjøre alt i mitt eget tempo. Det var typisk at jeg spydde som en gris da jeg kom hjem fra jobb fordi jeg hadde måttet stå på t-banen hele veien hjem fra sentrum. Gudbedre, så glad jeg er for at den tida er over! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Bokstavkjeks spiste jeg mye av da jeg var gravid og kvalm. ) Og te. Ingefær skal hjelpe, jeg drakk ingefærte, men for meg resulterte det også i at jeg ikke fikk sove om natten. Jeg var nemlig kvalm mest på ettermiddagen og kvelden og ettersom ingefær også er oppkvikkende fikk jeg ikke sove når jeg drakk ingefærte om kvelden. Ingefær gjorde meg bare mer kvalm! Jeg fikser ikke lukta av ingefær den dag i dag, og Datra er snart 5... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Det eneste som hjalp meg var å ligge helt stille på siden og prøve å sove det bort. Håper du finner metoder som fungerer for deg. Litt seinere i svangerskapet, var jeg ikke lenger fullt så dårlig, men da merka jeg at dersom jeg var fysisk sliten, kom kvalmen for fullt med en gang. Cluet var altså å ta det litt med ro hele dagen, og passe på å gjøre alt i mitt eget tempo. Det var typisk at jeg spydde som en gris da jeg kom hjem fra jobb fordi jeg hadde måttet stå på t-banen hele veien hjem fra sentrum. Gudbedre, så glad jeg er for at den tida er over! Ja det er det eneste som hjelper, jeg sover og sover. Men jeg har ikke tid til det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ja det er det eneste som hjelper, jeg sover og sover. Men jeg har ikke tid til det. Dersom det blir skikkelig ille, be legen om en gradert sykmelding. Det hjalp meg gjennom en periode at jeg kunne komme litt seinere på jobb hver dag - når jeg unngikk rushtrafikken, fikk jeg sitte på t-banen hele veien til jobb, og bare en slik liten filleting hjalp mye. Det gjorde ihvertfall at jeg slapp å spy på vei til jobben hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Dersom det blir skikkelig ille, be legen om en gradert sykmelding. Det hjalp meg gjennom en periode at jeg kunne komme litt seinere på jobb hver dag - når jeg unngikk rushtrafikken, fikk jeg sitte på t-banen hele veien til jobb, og bare en slik liten filleting hjalp mye. Det gjorde ihvertfall at jeg slapp å spy på vei til jobben hver dag. Ja jeg får ringe legen å høre om hun kan hjelpe meg med noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Gratulerer med graviditet Jeg synes at ingefær hjelper. Det får du på helsekost. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Sørg for å ikke bli sulten. Jeg ble dritkvalm med en gang jeg ble sulten.. Måtte spise minst hver tredje time. Spis knekkebrød uten pålegg når du er kvalm, det hjelper.. Ingefær skal visst og hjelpe, ikke prøvd det selv.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ingefærtabletter kjøpt på helsekosten hjalp meg en del. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ristet brød med litt smør & salt på Du må få mannen til å lage til deg da, for det er bare godt varmt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkebøtta Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har du forsøkt akupunktur? Nå skal det sies at jeg jobber med dette, så helt uhildet er jeg ikke. Har veldig god erfaring med behandlig av svangerskapskvalme, også ekstreme tilfeller på grensen til sykehusinnleggelse. Hvorfor ikke forsøke? Du skal forvente bedring allerede etter første gang. Pass bare på å gå til en som er NAFO organisert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.