Gjest På evig jobbjakt Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg sitter med en jobbsøknad der fristen går ut om to dager. Stillingen er ledig fra 01.01.09. Nå mangler jeg relevant praksis fra denne type jobb, men det er det godt mulig at jeg vil få gjennom et vikariat i nov/des. Skal jeg nevne dette i søknaden? Ser jo litt rart ut om jeg nevner at jeg kanskje skal begynne i et kortvarig vikariat, samtidig hadde det vært ok å få sagt i fra at jeg kanskje vil få erfaring fra den type arbeid. Kan ikke si noe om hva jobben er, men det er litt viktig med praksis her. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg synes absolutt du bør nevne det i søknaden! Jeg har behandlet ganske mange søknader, og praksis fra liknende oppgaver, er veldig viktig. Lykke til! 0 Siter
Gjest Kandetværesånn Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Det ville jeg helt klart ha sagt. Hvis erfaring er viktig for jobben så hvorfor ikke? 0 Siter
mrxx Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Selvsagt nevner du det, er viktige opplysninger det. I tillegg må du få frem det andre du kan stille med som du tror er viktig i den jobben du søker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.