Anonym 82 Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Må jo begynne å tenke på slikt også nå... 0 Siter
Gjest 2. søndag i november Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Alltid 2. søndag i november. Morsdag er 2. søndag i februar. 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Skrevet 20. oktober 2008 Alltid 2. søndag i november. Morsdag er 2. søndag i februar. Oi, nærmer seg da jo! Baby og mamma får stå opp tidlig og lage frokost da:-) 0 Siter
laban Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Oi, nærmer seg da jo! Baby og mamma får stå opp tidlig og lage frokost da:-) Hvis du må _planlegge_ at du og babyen skal stå opp før far på en søndag, har du vært heldig med babyen (og kanskje med faren også) :-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Skrevet 20. oktober 2008 Hvis du må _planlegge_ at du og babyen skal stå opp før far på en søndag, har du vært heldig med babyen (og kanskje med faren også) :-) Det har jeg - begge deler:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Sånn rett fra levra: Du går virkelig opp i det å være mor og kone Supert det altså! Svaret har du fått ser jeg. (Ville bare si det som slo meg med en gang jeg leste innlegget) Ha en fin dag 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Sånn rett fra levra: Du går virkelig opp i det å være mor og kone Supert det altså! Svaret har du fått ser jeg. (Ville bare si det som slo meg med en gang jeg leste innlegget) Ha en fin dag *signerer* :-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Skrevet 20. oktober 2008 Sånn rett fra levra: Du går virkelig opp i det å være mor og kone Supert det altså! Svaret har du fått ser jeg. (Ville bare si det som slo meg med en gang jeg leste innlegget) Ha en fin dag He he, er ikke sikker på om det var positivt eller negativt ment, men... Har jo baby, da blir alt slikt litt ekstra stas det første året:-) Neste år er det sikkert ikke like spennende å stå opp før sola...! (Ikke er jeg kone heller, men det er jo en annen sak;-)) 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 He he, er ikke sikker på om det var positivt eller negativt ment, men... Har jo baby, da blir alt slikt litt ekstra stas det første året:-) Neste år er det sikkert ikke like spennende å stå opp før sola...! (Ikke er jeg kone heller, men det er jo en annen sak;-)) Det var for all del positivt ment. Blir jo helt varm om hjertet her jeg sitter. Ok, ikke kone da, men god kjæreste 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Skrevet 20. oktober 2008 Det var for all del positivt ment. Blir jo helt varm om hjertet her jeg sitter. Ok, ikke kone da, men god kjæreste :-) Jeg går nok veldig opp i det nå ja, fordi vi endelig har blitt en familie:-) Dessuten så tenker jeg hver dag på hvor ufattelig heldig jeg er som har en sånn flott samboer, og det vakreste lille frøet i verden! Så jeg er kanskje litt "blaut" for tiden, men jeg velger å kose meg med denne deilige babytiden:-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Hvis du må _planlegge_ at du og babyen skal stå opp før far på en søndag, har du vært heldig med babyen (og kanskje med faren også) :-) Hehe, godt poeng. ) 0 Siter
morsan Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Hvis du må _planlegge_ at du og babyen skal stå opp før far på en søndag, har du vært heldig med babyen (og kanskje med faren også) :-) *knegg* 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 He he, er ikke sikker på om det var positivt eller negativt ment, men... Har jo baby, da blir alt slikt litt ekstra stas det første året:-) Neste år er det sikkert ikke like spennende å stå opp før sola...! (Ikke er jeg kone heller, men det er jo en annen sak;-)) Hmm, så vidt jeg har fått med meg så er ikke dette pappans første farsdag... 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Skrevet 20. oktober 2008 Hmm, så vidt jeg har fått med meg så er ikke dette pappans første farsdag... Nei, ikke første farsdag for ham nei, men for meg...! Stedatteren er så stor, at hun har jo ordnet selv de ganene hun har vært her på farsdagen. Mens jeg må jo ordne for babyen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.