Gå til innhold

Hvor mye har du i lån?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kun boliglån, har betalt ned halve og har 1.2 mill i lån nå.

Har ikke lån på bil eller kredittlån. Klarer oss egentlig bra tross rentestigning.

Skrevet

Jeg har ikke lån. Hadde et par hundre tusen i studielån da jeg var yngre, men det betatalte jeg tilbake året etter.

Gjest Trådstarter
Skrevet

Jeg har ikke lån. Hadde et par hundre tusen i studielån da jeg var yngre, men det betatalte jeg tilbake året etter.

Hva med bolig, eier eller leier du? Og har du planer om å kjøpe?

Skrevet

Vi har rundt 700 000 i gjeld.

Glad vi ikke har mer i disse dager...

:0)

Skrevet

Hva med bolig, eier eller leier du? Og har du planer om å kjøpe?

Jeg eier. Jeg skylder ingenting på boligene mine. Har en leilighet her som jeg bor i, samt to andre boliger jeg har i utlandet.

Gjest wanna marry me?
Skrevet

Jeg eier. Jeg skylder ingenting på boligene mine. Har en leilighet her som jeg bor i, samt to andre boliger jeg har i utlandet.

jøss, riking du er da :)

Tør jeg spørre hva du har i formue?

Skrevet

2,7 mill.

Huslån, studielån for begge og forbrukslån.

Vi har en inntekt på rundt millionen så klarer oss fint. Men ser at vi bruker alt for mye penger, så det er på tide å skjære ned og bli flink.

Skrevet

jøss, riking du er da :)

Tør jeg spørre hva du har i formue?

Jeg lider ingen økonomisk nød, men jeg synes jeg fortjener det pga stor innsats jobbmessig. Du kan godt spørre om formuen, men det svarer jeg ikke på :-)

Gjest Wanna marry me?
Skrevet

Jeg lider ingen økonomisk nød, men jeg synes jeg fortjener det pga stor innsats jobbmessig. Du kan godt spørre om formuen, men det svarer jeg ikke på :-)

Flink du Jølsen, stolt av deg :) Du fortjener det virkelig. Hva slags jobb er det da?

Skrevet

Flink du Jølsen, stolt av deg :) Du fortjener det virkelig. Hva slags jobb er det da?

Skriver og gir ut endel, publiserer endel, reiser endel osv!

Du da?

Skrevet

På siste avdraget tippet jeg under 250.000,-. :o) Har ingen veldig fet inntekt, men tåler rentenivået nå helt fint.

Aliza1365380759
Skrevet

Har kun studielån, foreløpig er det på 225.000 kr, men det blir nok nærmere 300.000 kr før jeg er ferdig med utdannelsen.

Gjest anonym denne gang
Skrevet

Vi har omtrent 1,5 mill. Tjener bra og takler rentestigninger helt greit.

Skrevet

Har kun studielån, foreløpig er det på 225.000 kr, men det blir nok nærmere 300.000 kr før jeg er ferdig med utdannelsen.

Og da tar du kanskje opp billån og huslån?

Aliza1365380759
Skrevet

Og da tar du kanskje opp billån og huslån?

Billånet står på samboeren min, men huslån blir det nok.. *sukke* Kommer nok fort opp i en million eller to i lån ja... *grøsse*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...