Gå til innhold

Mattebøker mellomtrinnet

Gjest lærerstudenten

Anbefalte innlegg

Gjest lærerstudenten

Er ute i praksis nå og lurer på hvilke læreverk som blir brukt i matte på mellomtrinnet. Tenkte å finne alternative nettsider og oppgaver, for akkurat til kapitlet jeg skal ha om syns jeg "vårt" nettsted var litt dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min 7.klassing har bøker som heter Multi og Delta, helt merkelige bøker, de har byttet i år og vi fikk beskjed om at vi sannsynligvis ikke klarte å hjelpe dem med leksene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lærerstudenten

Vet ikke helt hva du mener med mellomtrinnet. Vår 4. klassing bruker Abakus.

Mellomtrinnet er 5.-7.trinn, men det er ikke så nøye. Takk for svar! (Og til deg og, Dorthe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva du mener med mellomtrinnet. Vår 4. klassing bruker Abakus.

Mellomtrinnet er 5-7. trinn. Bare vent til neste år - da får du nok klar beskjed fra avkommet om at h*n ikke går i småskolen lengre! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guttungen min går bare i 4. men de bruker Multi som læreverk. Aner ikke om de har bøker for mellomtrinnet også, men de har ihvertfall gode nettsider knytta opp mor bøkene i småskolen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellomtrinnet er 5-7. trinn. Bare vent til neste år - da får du nok klar beskjed fra avkommet om at h*n ikke går i småskolen lengre! :o)

He, he - det vil jeg tro, ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvis du går inn på http://www.skolenettet.no , kan du finne masse lenker til ulike læreverk, mener jeg å huske!

Poden min som går i 4. bruker Multi, mens det på mellomtrinnet foreløpig er Tusen Millioner. Men også mellomtrinnet skal gå over til Multi neste år.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lærerstudenten

Hei! Hvis du går inn på http://www.skolenettet.no , kan du finne masse lenker til ulike læreverk, mener jeg å huske!

Poden min som går i 4. bruker Multi, mens det på mellomtrinnet foreløpig er Tusen Millioner. Men også mellomtrinnet skal gå over til Multi neste år.

Lykke til!

Åh, takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...