Gå til innhold

facebook- hjelp

Anbefalte innlegg

janniche1365380513
Skrevet

Hei. det er noen som har lagt ut noen bilder på facebook av meg, og disse ligger også nå på profilen min- photos of me. Hvordan får jeg slettet disse bildene. Innbiller meg at det var enkelt å slette bilder ved den gamle versjonen av facebook. Er det noen som vet hvordan det gjøres?

På forhånd, tusen takk for svar...

Skrevet

Hvis du vil at de skal slettes fra selve facebook, så må du nesten ta kontakt med de som har lagt de ut.

Det du kan gjøre er å fjerne 'tag'en av deg.

Tror ihvertfall at det er det som løsningen

Skrevet

For å få de vekk fra din side, så fjerner du "tagen" - navnet ditt som står under bildet, men bildene vil fortsatt ligge i albumet og siden til vedkommende som har lagt de ut. Er det bilder du ikke vil ha ute, så må du nesten be den som har lagt de ut slette de..

Gjest Fjern tag :)
Skrevet

De har antakeligvis tagget bildet ditt.

Gå inn på profilen til den som la ut bildene og finn igjen bildet ditt. Under bildet ser du "remove tag", klikk på den. Da er ikke bildet lenger linket til deg og du får ikke bildet opp i din profil. Hvis du ikke ønsker å ha dette bildet på nettet i det hele tatt, si til vedkommende som la det ut at du ikke ønsker å ha dette bildet på nettet.

Det får vedkommende respektere, for det er faktisk regler for hva man kan legge ut - man skal faktisk spørre om tillatelse FØR man legger ut bilder.

Selv om dette er ens aller beste venn og en har lagt ut et skikkelig koselig bestekompisbilde med dere to - det ekke sikkert den andre vennen ønsker å ha dette bildet på nettet - nei ikke fordi hun/han er skjemt over å ha deg som venn, men kanksje vedkommende føler seg stygg på bildet, eller ønsker å begrense hva som er av bilder på nett og andre grunner. Så ikke ta det personlig om en venn ber deg fjerne et bilde. Da har DU problemer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...