Gå til innhold

ramme rundt teksten???

Zelda77

Anbefalte innlegg

Jeg ser nesten alle har ramme rundt tekst de kopierer fra andre innlegg. Jeg har kopiert og limt inn med det kommer ingen ramme. Så hva må jeg gjøre for å få denne rammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må skrive " før og etter det du skal sitere, men IKKE bruk shift+2. Du må trykke to ganger på tasten til høyre for Æ (altså en slik en ' pluss enda en slik en ' uten noe mellomrom mellom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krakradada

Eller om du bruker mac: tasten som deler plass med paragraf-tasten :D

''Eller om du bruker mac: tasten som deler plass med paragraf-tasten :D''

Test fra Mac :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heter det "fnutter"? :-)

Hehe,- jeg - og mange rundt meg kaller det for fnutter, ja. Enkelt- og dobbeltfnutter... :-) Godt mulig det er en lokal-variant. Evt. noe i data-miljøet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen. No skal det bli rammer hos meg også =)

''Takk for hjelpen. No skal det bli rammer hos meg også =)''

Hos meg også. Takk for at du tok initiativ til å oppklare "mysteriet" =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg ser nesten alle har ramme rundt tekst de kopierer fra andre innlegg. Jeg har kopiert og limt inn med det kommer ingen ramme. Så hva må jeg gjøre for å få denne rammen?''

Har også lurt på dette, og måtte bare teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg ser nesten alle har ramme rundt tekst de kopierer fra andre innlegg. Jeg har kopiert og limt inn med det kommer ingen ramme. Så hva må jeg gjøre for å få denne rammen?''

Må bare se om jeg får dette til..

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...