Zelda77 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg ser nesten alle har ramme rundt tekst de kopierer fra andre innlegg. Jeg har kopiert og limt inn med det kommer ingen ramme. Så hva må jeg gjøre for å få denne rammen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 2 enkelt-fnutter (tast til høyre for Æ) før og etter teksten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Du må skrive " før og etter det du skal sitere, men IKKE bruk shift+2. Du må trykke to ganger på tasten til høyre for Æ (altså en slik en ' pluss enda en slik en ' uten noe mellomrom mellom) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelda77 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Takk for hjelpen. No skal det bli rammer hos meg også =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mac-dame Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 2 enkelt-fnutter (tast til høyre for Æ) før og etter teksten. Eller om du bruker mac: tasten som deler plass med paragraf-tasten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krakradada Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Eller om du bruker mac: tasten som deler plass med paragraf-tasten ''Eller om du bruker mac: tasten som deler plass med paragraf-tasten :D'' Test fra Mac 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mac-dame Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 ''Eller om du bruker mac: tasten som deler plass med paragraf-tasten :D'' Test fra Mac Flinke!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krakradada Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Takk *hoppende glad* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 2 enkelt-fnutter (tast til høyre for Æ) før og etter teksten. Heter det "fnutter"? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Heter det "fnutter"? :-) Hehe,- jeg - og mange rundt meg kaller det for fnutter, ja. Enkelt- og dobbeltfnutter... :-) Godt mulig det er en lokal-variant. Evt. noe i data-miljøet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Takk for hjelpen. No skal det bli rammer hos meg også =) ''Takk for hjelpen. No skal det bli rammer hos meg også =)'' Hos meg også. Takk for at du tok initiativ til å oppklare "mysteriet" =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumitrollet Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 ''Jeg ser nesten alle har ramme rundt tekst de kopierer fra andre innlegg. Jeg har kopiert og limt inn med det kommer ingen ramme. Så hva må jeg gjøre for å få denne rammen?'' Har også lurt på dette, og måtte bare teste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erin Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 ''Jeg ser nesten alle har ramme rundt tekst de kopierer fra andre innlegg. Jeg har kopiert og limt inn med det kommer ingen ramme. Så hva må jeg gjøre for å få denne rammen?'' Må bare se om jeg får dette til.. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 'Så hva må jeg gjøre for å få denne rammen?' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 'Så hva må jeg gjøre for å få denne rammen?' Du skulle hatt to slike fnutter på hver side 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 'Så hva må jeg gjøre for å få denne rammen?' To av de fnuttene der så sitter den på plass '' '' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 To av de fnuttene der så sitter den på plass '' '' ''Så hva må jeg gjøre for å få denne rammen?'' Nå, da!? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.