Gjest penge på bok snart? Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Har ikke fått tilbake restskatten, når kommer pengene på bok? 0 Siter
morsan Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Restskatt betyr at du skylder kemneren penger! Står det på skatteoppgjøret at du har penger tilgode? Eller står det at du skylder penger? 0 Siter
Gjest penger på bok snart? Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Restskatt betyr at du skylder kemneren penger! Står det på skatteoppgjøret at du har penger tilgode? Eller står det at du skylder penger? si det,, ble usikker nå, men tror jeg skal få penger igjen ja? har ikke tilgang til papirene sånn at jeg kan sjekke,,, når får man krav hvis man skylder? 0 Siter
morsan Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 si det,, ble usikker nå, men tror jeg skal få penger igjen ja? har ikke tilgang til papirene sånn at jeg kan sjekke,,, når får man krav hvis man skylder? Jeg vet ikke når selve giroen sendes ut, men tror at første forfallsdato er 5. november (hvis restskatten overstiger et visst beløp, forfaller den i to like avdrag - det siste cirka begynnelsen av desember). Hvis du skulle hatt penger tilbake, burde du ha fått det nå. Dvs, her kommer det vel an på om pengene overføres direkte til bankkonto eller ikke. Jeg fikk mine på konto den 15. (eller var det den 16.?) Det er vel ytterst få som ikke får pengene stat rett inn på konto, men isåfall får man tilsendt utbetalingsblankett noen dager etterpå, skulle jeg tro. 0 Siter
Gjest penger på bok snart? Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg vet ikke når selve giroen sendes ut, men tror at første forfallsdato er 5. november (hvis restskatten overstiger et visst beløp, forfaller den i to like avdrag - det siste cirka begynnelsen av desember). Hvis du skulle hatt penger tilbake, burde du ha fått det nå. Dvs, her kommer det vel an på om pengene overføres direkte til bankkonto eller ikke. Jeg fikk mine på konto den 15. (eller var det den 16.?) Det er vel ytterst få som ikke får pengene stat rett inn på konto, men isåfall får man tilsendt utbetalingsblankett noen dager etterpå, skulle jeg tro. merkelig, dette må jeg sjekke opp i. er ganske sikker på at jeg får tilbakebetalt noe,, 0 Siter
morsan Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 merkelig, dette må jeg sjekke opp i. er ganske sikker på at jeg får tilbakebetalt noe,, Ja, du bør sjekke det. Skal du ha tilbake penger, ville jeg ringt kemneren og spurt hvorfor du ikke har fått dem ennå. 0 Siter
Gjest Mayamus Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Hehe restskatt betyr jo at du skylder kemneren Hvis det står til gode og et beløp og at pengene vil bli overført til din konto så har du penger til gode 0 Siter
fresja Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg vet ikke når selve giroen sendes ut, men tror at første forfallsdato er 5. november (hvis restskatten overstiger et visst beløp, forfaller den i to like avdrag - det siste cirka begynnelsen av desember). Hvis du skulle hatt penger tilbake, burde du ha fått det nå. Dvs, her kommer det vel an på om pengene overføres direkte til bankkonto eller ikke. Jeg fikk mine på konto den 15. (eller var det den 16.?) Det er vel ytterst få som ikke får pengene stat rett inn på konto, men isåfall får man tilsendt utbetalingsblankett noen dager etterpå, skulle jeg tro. Skal du betale restskatt, ligger det 1 eller 2 bankgiroer i brevet du fikk om hvor mye skatt du er ilignet. 0 Siter
løvinne71 Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Skal du betale restskatt, ligger det 1 eller 2 bankgiroer i brevet du fikk om hvor mye skatt du er ilignet. Tror ikke det følger med giroer nå lenger. De kommer separat litt senere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.