Gjest dustedama Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Inspirert av den laaaaange og interessante tråden som foregår i disse dager ang kos og alkohol. Om du skal nevne tre tråder som har engajsert/irritert/gledet deg mest... enten nå nylig eller for en stund tilbake.... (alt ettersom).....Hvilke tre ville det vært? Eventuelt kan du bare nevne én eller to. Altså: hva har vært mest minnelig? Link gjerne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hmm..MÅ jo være av kjole trådene...Og bikini tråden! Hehe! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Utroskapstrådene om hvorvidt det var sladreren på utroskapen som plaget den bedratte eller den som bedro partneren sin som hadde ansvaret må vel være en av de jeg har vært mest engasjerte i. Samt noen av de jeg har startet selv såklart, men det er ikke alle av dem som har blitt så lange at de går over i historien :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tråden fra hun som hadde en affære med en gift mann, og trådene som fulgte like etter. Og gårsdagens tråd om alkohol var også underholdende :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Alkoholdebatten i går, var (og er) engasjerende. For en tid tilbake diskuterte vi religion her, og fikk i stand en laaaang tråd om dette som jeg fant underholdene. Og trådene til Marit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Alkoholdebatten i går, var (og er) engasjerende. For en tid tilbake diskuterte vi religion her, og fikk i stand en laaaang tråd om dette som jeg fant underholdene. Og trådene til Marit. Trådene til marit husker jeg også. Det er vel det mest minneverdige av alle tråder jeg har vert borti i mitt liv på nett. Og de jeg kommer til å huske lenge. Også husker jeg trådene og oppdateringene om/etter Lillemus første fødsel... Og den første tråden jeg skrev i, for over ti år siden ( hjelp). Om ei som hadde drukket alkohol før hun visste at hunvar gravid. Og sovedebatter, valergandebatter, vaksinedebatter, ammedebatter osv osv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuttamatilda Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Alkoholdebatten i går, var (og er) engasjerende. For en tid tilbake diskuterte vi religion her, og fikk i stand en laaaang tråd om dette som jeg fant underholdene. Og trådene til Marit. Er det tråder man kan finne frem til nå også? Ble nysgjerrig på hvem Marit er/var. Høres ihvertfall ut som hun gjorde inntrykk på mange. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Historien om Marit glemmer jeg selvsagt aldri. Ellers er det nok de hysterisk morsomme som sitter best. Jeg husker en tråd signert "AnonymidagSierDuDet", der SierDuDet laget seg et anonymt nick for anledningen og glemte å fjerne det gamle vanlige. Det ble ganske så festlig det hele, for det var et ganske juicy tema:) Jeg savner SDD her inne. Han er en artig liten skrue:) Og så husker jeg at jacob (var det vel?) la ut en mail han hadde sendt til Telenor. Det er muligens den beste utskjellinga jeg noen gang har sett:) Jeg begynner visst å dra på åra, for det er disse gode, gamle som sitter best. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dustedama Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Historien om Marit glemmer jeg selvsagt aldri. Ellers er det nok de hysterisk morsomme som sitter best. Jeg husker en tråd signert "AnonymidagSierDuDet", der SierDuDet laget seg et anonymt nick for anledningen og glemte å fjerne det gamle vanlige. Det ble ganske så festlig det hele, for det var et ganske juicy tema:) Jeg savner SDD her inne. Han er en artig liten skrue:) Og så husker jeg at jacob (var det vel?) la ut en mail han hadde sendt til Telenor. Det er muligens den beste utskjellinga jeg noen gang har sett:) Jeg begynner visst å dra på åra, for det er disse gode, gamle som sitter best. Ble ikke noe mindre nysgjerrig på Marit nå Noen som føler seg kallet til å lage en kort resyme? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Historien om Marit glemmer jeg selvsagt aldri. Ellers er det nok de hysterisk morsomme som sitter best. Jeg husker en tråd signert "AnonymidagSierDuDet", der SierDuDet laget seg et anonymt nick for anledningen og glemte å fjerne det gamle vanlige. Det ble ganske så festlig det hele, for det var et ganske juicy tema:) Jeg savner SDD her inne. Han er en artig liten skrue:) Og så husker jeg at jacob (var det vel?) la ut en mail han hadde sendt til Telenor. Det er muligens den beste utskjellinga jeg noen gang har sett:) Jeg begynner visst å dra på åra, for det er disse gode, gamle som sitter best. Ååå, er jeg på småbarnsforumet? Da kan du stryke de to siste:) Jeg leser ikke så mye her inne, men jeg husker at jeg selv hadde en for mange år siden jeg var ganske fornøyd med. Jeg utga meg for å være en lett hysterisk småbarnsmor som var svært bekymret for min lille Oscar som skulle gå i tog på 17.mai for første gang. Jeg var redd for at korpsmusikken og fløytene skulle skade de små ørene hans og lurte på om det var best å bruke hørselsvern i toget. Det ble ganske morsomt etterhvert som folk beit på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ble ikke noe mindre nysgjerrig på Marit nå Noen som føler seg kallet til å lage en kort resyme? Det var en forferdelig trist historie. Marit ble diagnostisert med hjernesvulst etter at hun begynte her, og vi fulgte hele forløpet. Hun ble raskt dårligere, og det hun skrev her inne bar preg av synsforstyrrelser og sykdommen i det hele tatt. Hun var også alene med en liten datter. Faren til jenta var død. Det var helt hjerteskjærende å lese om hennes kamp. Doktor Anker som var huslegen her inne da fulgte henne opp og var med henne på sykehuset. Jeg tror det var han som ga oss beskjeden om at Marit var død. Jeg har ofte lurt på hvordan det har gått med den lille jenta hennes. Hun må være ganske stor nå, vel. Jeg håper det har gått bra med henne tross alt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ååå, er jeg på småbarnsforumet? Da kan du stryke de to siste:) Jeg leser ikke så mye her inne, men jeg husker at jeg selv hadde en for mange år siden jeg var ganske fornøyd med. Jeg utga meg for å være en lett hysterisk småbarnsmor som var svært bekymret for min lille Oscar som skulle gå i tog på 17.mai for første gang. Jeg var redd for at korpsmusikken og fløytene skulle skade de små ørene hans og lurte på om det var best å bruke hørselsvern i toget. Det ble ganske morsomt etterhvert som folk beit på Aha!! Et lite troll, med andre ord;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Historien om Marit glemmer jeg selvsagt aldri. Ellers er det nok de hysterisk morsomme som sitter best. Jeg husker en tråd signert "AnonymidagSierDuDet", der SierDuDet laget seg et anonymt nick for anledningen og glemte å fjerne det gamle vanlige. Det ble ganske så festlig det hele, for det var et ganske juicy tema:) Jeg savner SDD her inne. Han er en artig liten skrue:) Og så husker jeg at jacob (var det vel?) la ut en mail han hadde sendt til Telenor. Det er muligens den beste utskjellinga jeg noen gang har sett:) Jeg begynner visst å dra på åra, for det er disse gode, gamle som sitter best. Husker du hvor mange år det er siden Marit døde? Jeg mener å huske at jeg begynte å vanke her inne like etter at hun døde. Tok litt tid før jeg skjønte hvem denne Marit var.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Tenker du fra dette forumet, foreldre-småbarn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Aha!! Et lite troll, med andre ord;-) Hehe, jada, men jeg innrømmet alt der og da altså. Jeg egner meg dårlig som troll, for jeg vil svært gjerne ha æren og berømmelsen som følger med en hit-tråd, uansett om folk blir sinte eller glade av den;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Husker du hvor mange år det er siden Marit døde? Jeg mener å huske at jeg begynte å vanke her inne like etter at hun døde. Tok litt tid før jeg skjønte hvem denne Marit var.... Jeg husker ikke helt, men det er lenge siden. Jeg kom hit i -96, og det blir gjetting, men kan det ha vært rundt -97, tro? Når kom du hit? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Historien om Marit glemmer jeg selvsagt aldri. Ellers er det nok de hysterisk morsomme som sitter best. Jeg husker en tråd signert "AnonymidagSierDuDet", der SierDuDet laget seg et anonymt nick for anledningen og glemte å fjerne det gamle vanlige. Det ble ganske så festlig det hele, for det var et ganske juicy tema:) Jeg savner SDD her inne. Han er en artig liten skrue:) Og så husker jeg at jacob (var det vel?) la ut en mail han hadde sendt til Telenor. Det er muligens den beste utskjellinga jeg noen gang har sett:) Jeg begynner visst å dra på åra, for det er disse gode, gamle som sitter best. Huff historien om Marit.. jeg får så vondt inni meg når jeg tenker på det. Håper det går bra med datteren hennes 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Huff historien om Marit.. jeg får så vondt inni meg når jeg tenker på det. Håper det går bra med datteren hennes Var du født på den tiden??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg husker ikke helt, men det er lenge siden. Jeg kom hit i -96, og det blir gjetting, men kan det ha vært rundt -97, tro? Når kom du hit? Det stemmer nok! Jeg var her ikke før i 1998 tror jeg. Husker jeg gledet meg sånn til å fortelle dere at jeg var gravid med andremann Hun ble født i 2000 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Aha!! Et lite troll, med andre ord;-) Jeg har leita fire ganger gjennom den tråden om alkohol for å finne et innelgg du skreiv. Jeg er sikkert blind på ett eller begge øynene. Det gjelder en tråd du nevnte der en person spurte om hun kunne ta med seg alkohol i et alkoholfritt bryllup. Jeg kjenner den personen veldig godt, og det er ikke usannsynlig at det var jeg som spurte for henne. Hun har noen ganger bedt meg stille spørsmål her inne. Andre ganger har hun spurt selv, men er ikke fast her. Det ene var jo at bruden nevnte det med alkohol tilfeldig i en tlf-samtale. Det andre var at bruden er ekstremt gniten av seg. Min venninne har opplevd å reise 8 timer i bil til henne, men likevel har det vært forventet at hun handler fulle bæreposer med mat til huset. Hvis vertinnen lager mat skal de spleises. Ingenting er gratis der i huset. Min venninne er svigerinne til vedkommende, og broren hennes tør ikke si et ord. Kona har kontroll over hans lønn, og han må be om penger til persolige ting. Som min venninne en gang sa "Det er fristende å slenge en femmer på bordet etter en kopp kaffe, for den koster henne så utrolig mye". Med dette som bakgrunn håper jeg at det er lettere å forstå at en har lyst til å bryte alkoholforbudet Hun ville ikke ha alkohol i bryllupet kun for å spare penger, og min venninne irriterte seg kraftig over det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.