Mary Poppins Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Huff historien om Marit.. jeg får så vondt inni meg når jeg tenker på det. Håper det går bra med datteren hennes Hehe var ikke det rundt 1996 eller noe? Jeg var såklart født! Men du har nok rett i at jeg måtte lese historien hennes i ettertid, og huff sånn som tårene trillet :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dustedama Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Tenker du fra dette forumet, foreldre-småbarn? Tenkte på DOL generelt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hehe var ikke det rundt 1996 eller noe? Jeg var såklart født! Men du har nok rett i at jeg måtte lese historien hennes i ettertid, og huff sånn som tårene trillet :-( Jeg kunne ikke dy meg;) Huff ja, det var en forferdelig trist historie. Det var helt uvirkelig å sitte der og se det skje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dustedama Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det var en forferdelig trist historie. Marit ble diagnostisert med hjernesvulst etter at hun begynte her, og vi fulgte hele forløpet. Hun ble raskt dårligere, og det hun skrev her inne bar preg av synsforstyrrelser og sykdommen i det hele tatt. Hun var også alene med en liten datter. Faren til jenta var død. Det var helt hjerteskjærende å lese om hennes kamp. Doktor Anker som var huslegen her inne da fulgte henne opp og var med henne på sykehuset. Jeg tror det var han som ga oss beskjeden om at Marit var død. Jeg har ofte lurt på hvordan det har gått med den lille jenta hennes. Hun må være ganske stor nå, vel. Jeg håper det har gått bra med henne tross alt. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare. Det høres ut som en sterk historie fra virkelighetens verden. Tankefull, vennlig hilsen fra meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dustedama Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Skulle nok ha lagt denne i "Åpent forum", men innså for seint at jeg hadde lagt den feil, og synes at dobbelpostinger av det samme, fort blir litt rotete. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er det tråder man kan finne frem til nå også? Ble nysgjerrig på hvem Marit er/var. Høres ihvertfall ut som hun gjorde inntrykk på mange. Mvh Hun gjorde et kjempeinntrykk på mange av oss her inne. Hun hadde en liten datter, og var veldig bekymret for hvordan det ville gå med henne etter at hun døde (hun visste at hun skulle dø). Jeg husker det gjorde dypt inntrykk da vi fikk beskjed om at hun var død. Trådene ble lagret lenge, men er borte nå - dessverre... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg husker ikke helt, men det er lenge siden. Jeg kom hit i -96, og det blir gjetting, men kan det ha vært rundt -97, tro? Når kom du hit? Måtte ha vært 98, for jeg fikk med meg historien og begynte her etter at jeg fødte min datter i 1998... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ååå, er jeg på småbarnsforumet? Da kan du stryke de to siste:) Jeg leser ikke så mye her inne, men jeg husker at jeg selv hadde en for mange år siden jeg var ganske fornøyd med. Jeg utga meg for å være en lett hysterisk småbarnsmor som var svært bekymret for min lille Oscar som skulle gå i tog på 17.mai for første gang. Jeg var redd for at korpsmusikken og fløytene skulle skade de små ørene hans og lurte på om det var best å bruke hørselsvern i toget. Det ble ganske morsomt etterhvert som folk beit på Hahaha, den husker jeg kjempegodt! Jeg skrev et svar i den hvor jeg dro det enda lenger. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Tusen takk for at du tok deg tid til å svare. Det høres ut som en sterk historie fra virkelighetens verden. Tankefull, vennlig hilsen fra meg Hvis jeg ikke husker feil ble datteren til Marit adoptert av et vennepar av henne, og jeg tror alle tråder og hilsener herfra ble tatt vare på for at hun skulle få lese dem når hun ble gammel nok. Hun er vel minst 16 år gammel nå, tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvis jeg ikke husker feil ble datteren til Marit adoptert av et vennepar av henne, og jeg tror alle tråder og hilsener herfra ble tatt vare på for at hun skulle få lese dem når hun ble gammel nok. Hun er vel minst 16 år gammel nå, tror jeg. Vet du - jeg begynner nesten å gråte her jeg sitter nå jeg når vi mimret om dette igjen. Helt merkelig at mennesker man egentlig aldri har møtt, skal gjøre et så sterkt inntrykk... Savner dr. Anker også jeg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Tenkte på DOL generelt Ok. Det jeg kommer på da er gullfisk-tråden til Dorthe på psykiatriforum, om gulfisken Doffen som hadde daua(?) Den var fantastisk morsom:-) Og alle hang seg på, til og med Nhd kom med et uttalelse som det lå mye humor i. Også var det da trådene om da frosken mistet mannen sin. Det var veldig trist. Det kommer jeg ikke til å glemme. Ellers er det flere nick som har gjort inntrykk, men kommer ikke på trådene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Vet du - jeg begynner nesten å gråte her jeg sitter nå jeg når vi mimret om dette igjen. Helt merkelig at mennesker man egentlig aldri har møtt, skal gjøre et så sterkt inntrykk... Savner dr. Anker også jeg:-) Ja, det er i grunnen rart. Ofte vet vi mer om folkene her inne enn vi vet om naboen. Det bli veldig nært, og man er endel av det som skjer samtidig som man sjelden kommer helt innpå. Det har vært noen tragiske historier her inne opp gjennom årene. Jeg kan få vondt i magen når jeg tenker på Vilje også. Husker du henne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hahaha, den husker jeg kjempegodt! Jeg skrev et svar i den hvor jeg dro det enda lenger. ) Hehe, det er bra:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ja, det er i grunnen rart. Ofte vet vi mer om folkene her inne enn vi vet om naboen. Det bli veldig nært, og man er endel av det som skjer samtidig som man sjelden kommer helt innpå. Det har vært noen tragiske historier her inne opp gjennom årene. Jeg kan få vondt i magen når jeg tenker på Vilje også. Husker du henne? Nei, kan ikke si det ringer noen bjelle ved det navnet - hva dreide deg seg om? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Nei, kan ikke si det ringer noen bjelle ved det navnet - hva dreide deg seg om? Selvmordspakten Hun var en av de to, og hun var her i en årrekke før det skjedde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har leita fire ganger gjennom den tråden om alkohol for å finne et innelgg du skreiv. Jeg er sikkert blind på ett eller begge øynene. Det gjelder en tråd du nevnte der en person spurte om hun kunne ta med seg alkohol i et alkoholfritt bryllup. Jeg kjenner den personen veldig godt, og det er ikke usannsynlig at det var jeg som spurte for henne. Hun har noen ganger bedt meg stille spørsmål her inne. Andre ganger har hun spurt selv, men er ikke fast her. Det ene var jo at bruden nevnte det med alkohol tilfeldig i en tlf-samtale. Det andre var at bruden er ekstremt gniten av seg. Min venninne har opplevd å reise 8 timer i bil til henne, men likevel har det vært forventet at hun handler fulle bæreposer med mat til huset. Hvis vertinnen lager mat skal de spleises. Ingenting er gratis der i huset. Min venninne er svigerinne til vedkommende, og broren hennes tør ikke si et ord. Kona har kontroll over hans lønn, og han må be om penger til persolige ting. Som min venninne en gang sa "Det er fristende å slenge en femmer på bordet etter en kopp kaffe, for den koster henne så utrolig mye". Med dette som bakgrunn håper jeg at det er lettere å forstå at en har lyst til å bryte alkoholforbudet Hun ville ikke ha alkohol i bryllupet kun for å spare penger, og min venninne irriterte seg kraftig over det. OK, skjønner at det ligger en annen historie bak det hele:-) Bruden burde forresten ha innført _matpakker_!! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hehe, jada, men jeg innrømmet alt der og da altså. Jeg egner meg dårlig som troll, for jeg vil svært gjerne ha æren og berømmelsen som følger med en hit-tråd, uansett om folk blir sinte eller glade av den;) *knegg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 OK, skjønner at det ligger en annen historie bak det hele:-) Bruden burde forresten ha innført _matpakker_!! ;-) Jeg ville ikke blitt overrasket om alle gjestene måtte ha mat med hehe. Hun dikterte jo voldsomt rundt den råflotte gavelista også. Gjestene måtte for all del ikke spleise.. Da jeg ble kjent med henne via broren til min venninne trengte jeg hjelp til å kjøre t/r med noen saker. Etter 3 turer på 300 meter var hun sur og ville ha penger for kjøringen. Jeg betalte 300 kr, men fant ut at dette ikke var noen venninne for meg i allefall. Venninna mi bor ca 8 timer kjøring unna oss, og det er helt utrolig at hun må betale så mye for å være der. Det verste var da hun laget taco og ba dem hoste penger opp etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Selvmordspakten Hun var en av de to, og hun var her i en årrekke før det skjedde. Å søren, det husker jeg... Huff, har skjedd mye ekkelt her inne også... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg ville ikke blitt overrasket om alle gjestene måtte ha mat med hehe. Hun dikterte jo voldsomt rundt den råflotte gavelista også. Gjestene måtte for all del ikke spleise.. Da jeg ble kjent med henne via broren til min venninne trengte jeg hjelp til å kjøre t/r med noen saker. Etter 3 turer på 300 meter var hun sur og ville ha penger for kjøringen. Jeg betalte 300 kr, men fant ut at dette ikke var noen venninne for meg i allefall. Venninna mi bor ca 8 timer kjøring unna oss, og det er helt utrolig at hun må betale så mye for å være der. Det verste var da hun laget taco og ba dem hoste penger opp etterpå. Herrejemini! Dette var noe av det verste jeg har hørt. Rart at denne dama i det hele tatt _har_ venner.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.