Gå til innhold

FU- ToppTreTråder

Gjest dustedama

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

Herrejemini! Dette var noe av det verste jeg har hørt. Rart at denne dama i det hele tatt _har_ venner....

Hun har ikke mange venner etter hva jeg har forstått.

De var på tur nylig. Den gnitne lå stort sett på rommet og furtet, men hun ble med og spiste frokost den ene morgenen. Det var på en stor båt. Da regningen kom dro hun opp den største kalkulatoren de andre hadde sett. Der regnet hun ut på krona hva hun måtte betale. Ikke en krone ekstra la hun på. Mannen hennes sa etterpå at hun alltid hadde kalkulatoren med seg.

Vel, alle historiene rundt henne gjør at vi har noe å le av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

11

• Bookworm

6

• morsan

4

• AneM1365380603

3

Mest aktive i denne tråden

Det som har gjort sterkest inntrykk er uten tvil historien om Marit. Synd trådene er bort nå. Ellers husker jeg Vilje, og Da Lillemus fødte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...