AneM1365380603 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Herrejemini! Dette var noe av det verste jeg har hørt. Rart at denne dama i det hele tatt _har_ venner.... Hun har ikke mange venner etter hva jeg har forstått. De var på tur nylig. Den gnitne lå stort sett på rommet og furtet, men hun ble med og spiste frokost den ene morgenen. Det var på en stor båt. Da regningen kom dro hun opp den største kalkulatoren de andre hadde sett. Der regnet hun ut på krona hva hun måtte betale. Ikke en krone ekstra la hun på. Mannen hennes sa etterpå at hun alltid hadde kalkulatoren med seg. Vel, alle historiene rundt henne gjør at vi har noe å le av 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zilja Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det som har gjort sterkest inntrykk er uten tvil historien om Marit. Synd trådene er bort nå. Ellers husker jeg Vilje, og Da Lillemus fødte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.