Spirello Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Man får jo koffeinfri te. Det er jo like godt som te med koffein. Man får alkoholfri øl også, men synes ikke det er drikker som passer seg for barn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 '' Om han ønsker, så får jeg smake en slurk eller to fra pappa'n sin kopp, men det kunne ikke ramle meg inn å gi ham en egen kopp med kaffe. '' Får du smake av pappa`n sin kopp? ;O) Søren også!!! De skriveleifene mine blir jo bare merkeligere og merkeligere... Jeg hadde sikkert fått smake jeg også, men det er altså minsten som får smake 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Man får alkoholfri øl også, men synes ikke det er drikker som passer seg for barn Jeg syns nå det er forskjell på koffeinfri og alkoholfri da. Jeg drakk mye vørterøl som liten, men det er jo egentlig ikke øl i utgangspunktet ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.