Gjest lillebolla Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Etter år på år med psykisk terror, manipulering og overgrep har jeg sagt stopp! Jeg så ham i øynene og sa at jeg ikke ville mer. Han truet, ble snill og forsøkte å manipulere meg igjen. Jeg overså:"Uffda, har du det ikke så greit med degselv nå!"og "Etter alt _alt_ jeg har gjort for deg!" Jeg klarte det! Jeg var liten og skjelven og redd, men gleden å se det unnet jeg ham ikke. Nå er det bare å ta fatt på resten av livet... 0 Siter
Shova Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg hyller deg og ønsker deg virkelig lykke til med livet ditt;)) 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Så bra!!! Nå er det første, vanskeligste steget tatt - masse lykke til videre! ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Gratulerer, du viser din styrke. Dette klarer du! 0 Siter
frk.s Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Du er den tøffeste jeg har hørt om på leenge! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Så flott!!!! Du har vært kjempeflink ) 0 Siter
Gjest lillebolla Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Takk for alle gode kommentarer!! Noen som har erfaring med å bryte med ustabilt familiemedlem? Jeg vet han er sint og såret nå, men alleredet har han begynt å prøve å mase på andre familiemedlemmer.. Prøver å ikke tenke på det, men har du et stalltips/god eksempel på håndtering så er jeg svært interessert! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.