Gå til innhold

Jeg har gjort det!

Anbefalte innlegg

Gjest lillebolla
Skrevet

Etter år på år med psykisk terror, manipulering og overgrep har jeg sagt stopp!

Jeg så ham i øynene og sa at jeg ikke ville mer. Han truet, ble snill og forsøkte å manipulere meg igjen. Jeg overså:"Uffda, har du det ikke så greit med degselv nå!"og "Etter alt _alt_ jeg har gjort for deg!"

Jeg klarte det! Jeg var liten og skjelven og redd, men gleden å se det unnet jeg ham ikke.

Nå er det bare å ta fatt på resten av livet...

Skrevet

Jeg hyller deg og ønsker deg virkelig lykke til med livet ditt;))

Skrevet

Så bra!!! Nå er det første, vanskeligste steget tatt - masse lykke til videre! :o)

Gjest lillebolla
Skrevet

Takk for alle gode kommentarer!!

Noen som har erfaring med å bryte med ustabilt familiemedlem?

Jeg vet han er sint og såret nå, men alleredet har han begynt å prøve å mase på andre familiemedlemmer.. Prøver å ikke tenke på det, men har du et stalltips/god eksempel på håndtering så er jeg svært interessert!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...