Gå til innhold

Store eller små pupper?

Anbefalte innlegg

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Ifølge min gode, single unkarsvenn så er de aller fineste puppene de man får lov å leke med :-)

Skrevet

Ifølge min gode, single unkarsvenn så er de aller fineste puppene de man får lov å leke med :-)

LOL;))

Skrevet

*S*

Skrevet

*hehe*

Gjest big boobs
Skrevet

Og hva er små og hva er store da?

Små er klementiner og mindre, store er appelsiner og større.

Kjempestore er vannmeloner og oppover ;-)

Skrevet

Min mann sier han liker å se på store pupper, men foretrekker mine som er medium :)

Også drømmer han om å få kjenne hvordan silikonpupper kjennes ut ;)

Skrevet

*LOL*

Skrevet

Snaxy sier han liker passe store.

Akkurat som mine... hehe! Han tør vel ikke si noe annet ;0)

Skrevet

De fleste menn liker fulle mugger, særlig når glasset er tomt og det er wrestling på TV!

Gjest Big boobs
Skrevet

Min mann sier han liker å se på store pupper, men foretrekker mine som er medium :)

Også drømmer han om å få kjenne hvordan silikonpupper kjennes ut ;)

Mannen min ELSKER store pupper, jeg har selv store pupper og de ELSKER han... men samtidig så liker han å se store pupper på tv og internett... Jeg syns ikke det gjør noe siden han liker mine og føler meg ikke utkonkurrert. Hadde kanskje ikke likt det om jeg hadde små og han drev og så på store pupper på internett....

Skrevet

Små er klementiner og mindre, store er appelsiner og større.

Kjempestore er vannmeloner og oppover ;-)

Mine er nok appelsiner, så det er første gang noen har kalt dem "store" ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Snaxy sier han liker passe store.

Akkurat som mine... hehe! Han tør vel ikke si noe annet ;0)

Jeg vet ikke helt hva min mann ville svart om jeg spurte. Jeg tror han liker allslags pupper, men han legger jo mest merke til de som blir framhevet. Store pupper og dyp kløft ser han nok, og han liker det han ser ;)

Skrevet

Ser at de andre svarer på vegne av sine menn, men jeg tror jeg dropper å spørre om det. Han synes jeg spør om så mye annet rart (her inne fra) at han vil antagelig tro jeg hadde falt ned fra månen om jeg spurte. ;o)

Han klager nå ikke på de han har å leke med som Gulla sier lengre ned i tråden, så da er jeg fornøyd. :o)

AneM1365380603
Skrevet

Ser at de andre svarer på vegne av sine menn, men jeg tror jeg dropper å spørre om det. Han synes jeg spør om så mye annet rart (her inne fra) at han vil antagelig tro jeg hadde falt ned fra månen om jeg spurte. ;o)

Han klager nå ikke på de han har å leke med som Gulla sier lengre ned i tråden, så da er jeg fornøyd. :o)

''Han synes jeg spør om så mye annet rart (her inne fra) at han vil antagelig tro jeg hadde falt ned fra månen om jeg spurte. ;o)''

Mannen min hadde ikke reagert på et sånt spørsmål. Han er herdet ;)

Skrevet

''Han synes jeg spør om så mye annet rart (her inne fra) at han vil antagelig tro jeg hadde falt ned fra månen om jeg spurte. ;o)''

Mannen min hadde ikke reagert på et sånt spørsmål. Han er herdet ;)

''Mannen min hadde ikke reagert på et sånt spørsmål. Han er herdet ;)''

*Hehe* Gubben her er i grunnen ingen puppemann, men han elsker en lekker rumpe! For eksempel min! :o)

Skrevet

''Ser at de andre svarer på vegne av sine menn, men jeg tror jeg dropper å spørre om det. Han synes jeg spør om så mye annet rart (her inne fra) at han vil antagelig tro jeg hadde falt ned fra månen om jeg spurte. ;o)

''

Haha, jeg tror dette er en typisk ting kjæresten hadde valgt å overse dersom jeg spurte han via sms, og dersom jeg spurte han face-to-face ville han sikkert uttrykt sin bekymring over hvor mange merkelige diskusjoner her inne jeg ramla inn i. ;)

Forresten vil jeg tro - ang størrelse - at det viktigste er at man ikke kan bruke dem som skjerf.

Skrevet

''Ser at de andre svarer på vegne av sine menn, men jeg tror jeg dropper å spørre om det. Han synes jeg spør om så mye annet rart (her inne fra) at han vil antagelig tro jeg hadde falt ned fra månen om jeg spurte. ;o)

''

Haha, jeg tror dette er en typisk ting kjæresten hadde valgt å overse dersom jeg spurte han via sms, og dersom jeg spurte han face-to-face ville han sikkert uttrykt sin bekymring over hvor mange merkelige diskusjoner her inne jeg ramla inn i. ;)

Forresten vil jeg tro - ang størrelse - at det viktigste er at man ikke kan bruke dem som skjerf.

''Forresten vil jeg tro - ang størrelse - at det viktigste er at man ikke kan bruke dem som skjerf.''

*Hahahahahaha* Tyngdekraften har nok tatt sitt tak, men det er heldigvis leeeeeeenge igjen til jeg kan bruke dem som skjerf!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...