jubalong70 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg la på meg rundt 20-23 kg i alle mine 3 svangerskap. I min omgangskrets (av både tynne, normale og overvektige) er det normalt å legge på seg mellom 15-30 kg i svangerskapet. De aller fleste går ned de fleste kiloene ganske greit i løpet av de første 3-4 mnd etter fødselen. Så må man gjerne slite litt mer med de siste 5-10 kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg la på meg 21 kilo under svangerskapet. 10 dager etter fødselen hadde jeg gått ned 22 kilo. Mye av vektoppgangen skyldtes vann i kroppen. Jeg har gått litt opp igjen i ettertid, men det skyldes ene og alene litt slappe vaner og sjokoladesvakhet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg la på meg 17 kg med førstemann, og noe mindre med andremann. Spis sunt, og beveg deg masse. :0) Mest vanlige er vel 12,5kg. Legen sa jeg måtte legge påmeg litt ekstra, fordi jeg ikke hadde så stort fettlager. Mulig det blir slik for deg også :0) Etter graviditeten får du alt bort igjen, om du vil. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dustedama Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 La på meg 28 kilo første gang. Ca 14 kilo andre gang, og bare 10 kilo den tredje. Så hadde jeg fått en haug til hadde jeg vel ikke lagt på meg i det hele tatt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg hadde ikke så mye å gå på, så jeg fikk beskjed om at jeg burde legge på meg minst 12 kg. I første svangerskap la jeg på meg 15 kg og i andre og tredje svangerskap la jeg på meg 12 kg. Da spiste jeg det jeg hadde lyst på og tenkte ikke på kilo i det hele tatt, bortsett fra at jeg var fornøyd med at kiloene gikk oppover. Jeg ammet alle tre barna ganske lenge og kiloene raste ikke av meg etter fødslene. Jeg åt som en hest når jeg ammet. Kunne ha i meg 10 skiver i slengen uten problemer! Omtrent akkurat 6 mnd etter fødslene var jeg tilbake til utgangspunktet mht vekt og jeg jeg gikk ytterligere litt ned etter dette. Heldigvis la jeg på meg igjen de ekstra tapte kiloene etter at jeg slutta å amme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg la på meg 21 kilo under svangerskapet. 10 dager etter fødselen hadde jeg gått ned 22 kilo. Mye av vektoppgangen skyldtes vann i kroppen. Jeg har gått litt opp igjen i ettertid, men det skyldes ene og alene litt slappe vaner og sjokoladesvakhet Det er så snodig med de som går ned så mye rett etter fødsler! Jeg brukte seks mnd på å gå ned til utgangspunktet, mens søsteren min gikk ned ca 25 kg på ti dager!! Hun hadde dengang endel mer enn meg å gå på, men rart allikevel... Svigerinna mi er litt kraftig. Hun har aldri vært tynnere enn når hun har vært gravid - bortsett fra selve magen da ;-) Så vidt jeg husker gikk hun _ned_ et par kilo i alle tre svangerskap og hun fødte tre sønner som alle var mellom 4 og 5 kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synes jeg spør du meg Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg la på meg 25 kg i samtlige 3 svangerskap og var så tynn i utgangspunktet at jeg nok bare hadde godt av det. Det forsvinner raskt igjen etter fødsel og da er det greit å ha litt å gå på. Ingen vil vel være så tynne at man knapt klarer å stå oppreist. Det går nok bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mette-Marita Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Første svangerskap: opp 10 kg - ned 14 kg etterpå Andre svangerskap: opp 14 kg - ned 10 kg etterpå Tredje svangerskap: opp 16 kg - ned 13 kg etterpå Ganske vanlige tall vil jeg tro - jobber med de siste kiloene nå Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg la på meg ca 20 kg og gikk ned de første 10 før hjemreise fra føden, og de siste 10 forsvant i løpet av de neste 3 månedene. Jeg fikk høre at det var uvanlig å legge på seg så mye - men kiloene forsvant jo uansett raskt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.