Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk akkurat skryt av sjefen her jeg jobber nå og ble så glad!

Kjære alle - skryt til en medarbeider som fortjener det!

Skrevet

Ja, det er jo bare sååååå godt:-) Jeg har en fantastisk sjef som er flink til det.

Gjest Aimabel
Skrevet

Så bra! Alle sjefer som vil ha gode medarbeidere bør gjøre det. Men sjefen kan vel også trenge ros.....

Skrevet

Yeah right, det ender bare med at folk begynner å trives i steden for å gjøre jobben sin!

Skrevet

Så bra! Alle sjefer som vil ha gode medarbeidere bør gjøre det. Men sjefen kan vel også trenge ros.....

You think!

Skrevet

Ja, det er jo bare sååååå godt:-) Jeg har en fantastisk sjef som er flink til det.

Jaha, og hvor jobber så du? Sesam Stasjon?

Skrevet

Jaha, og hvor jobber så du? Sesam Stasjon?

Ja, jeg vet at det nesten ikke er til å tro:-) Har vært her i 12 år og kommer ikke til å bytte.

Men jeg kan jo ikke si hvor jeg jobber. Vi er ikke så mange her, så da røper jeg meg jo helt:-)

Skrevet

Ja, jeg vet at det nesten ikke er til å tro:-) Har vært her i 12 år og kommer ikke til å bytte.

Men jeg kan jo ikke si hvor jeg jobber. Vi er ikke så mange her, så da røper jeg meg jo helt:-)

Aha! Så du er Alfa!

Gjest Fornøyd med nysjefen
Skrevet

Ja, skryt blir for lite brukt.

Forrige sjefen min var mer opptatt av å overvåke og kritisere... gjorde du en liten feil fotfulgte hun deg i de neste ukene for å passe på at du ikke gjorde samme feilen igjen. Alle medarbeiderne mistrivdes og var nervøse... følte seg overvåket av denne sjefen. Nå har vi en mye bedre sjef og gjør en mye bedre jobb, rett og slett fordi vi trives bedre. Hun gir oss så og si frie hender, er ikke så opptatt av å kritisere, men heller å gi oss ros når vi gjør noe bra :) Og dette oppmuntrer oss til å gjøre enda større innsats.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...