Gå til innhold

Lego borg julekalender

annegunn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har faktisk kjøpt i Tyskland et par ganger....

Jeg vurderte ikke plassen i kofferten som tilstrekkelig i Paris, da junior ville ha med seg noe gedigne starwars-greier fra Disneyland.

Dessuten får han jo pakkekalender.

Men mener jeg så dne legokalenderen i en eller annen postordrekatalog. Ellos, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte ikke plassen i kofferten som tilstrekkelig i Paris, da junior ville ha med seg noe gedigne starwars-greier fra Disneyland.

Dessuten får han jo pakkekalender.

Men mener jeg så dne legokalenderen i en eller annen postordrekatalog. Ellos, kanskje?

Ringo.... om du ser svaret nedenfor.

Ved nærmere ettertanke var det Østerrike den ene gangen.Jeg hadde vært på jobbreise til Wien, og kom hjem med en stk til jentungen og en stk til meg.

I år slipper jeg visst unna pakkekalender hvis hun kan få legokalender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Men synes det blir for voldsomt jeg...

Ikke i oslo, men har sett brio leketøys butikkene har den inne. Og mange mange andre kalendere, prnsesse,ole brum osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttungen ville ha blitt helt fra seg av glede og lykke, men hva i all verden skal jeg finne på til storesøsteren........ *går i tenkeboksen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttungen ville ha blitt helt fra seg av glede og lykke, men hva i all verden skal jeg finne på til storesøsteren........ *går i tenkeboksen*

Jenta her i huset får Petshop-kalender. Det vil være toppers for henne. I fjor fikk hun Beleville-legokalender, men hun er på langt nær så ihuga legofantast som broren er, så det var bare sånn passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta her i huset får Petshop-kalender. Det vil være toppers for henne. I fjor fikk hun Beleville-legokalender, men hun er på langt nær så ihuga legofantast som broren er, så det var bare sånn passe.

Hvor kjøpte du pet shop kalender? Har du sett Polly Pocket kalender noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor kjøpte du pet shop kalender? Har du sett Polly Pocket kalender noe sted?

Polly pocket vet jeg ærlig talt ikke hva er engang, ungene her har tydeligvis ikke dilla på akkurat det, så det kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.

Jeg kjøpte Lego og Petshop-kalenderen på eurotoys.dk, men nå så jeg at de hadde fått begge disse kalenderene på Buddy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly pocket vet jeg ærlig talt ikke hva er engang, ungene her har tydeligvis ikke dilla på akkurat det, så det kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.

Jeg kjøpte Lego og Petshop-kalenderen på eurotoys.dk, men nå så jeg at de hadde fått begge disse kalenderene på Buddy.

''Jeg kjøpte Lego og Petshop-kalenderen på eurotoys.dk, men nå så jeg at de hadde fått begge disse kalenderene på Buddy''

Jeg sjekket på eurotoys.dk, men der kostet frakten til Norge mer enn selve kalenderen, syns det ble litt dyrt... Hva er adressen til Buddy, finner den ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg kjøpte Lego og Petshop-kalenderen på eurotoys.dk, men nå så jeg at de hadde fått begge disse kalenderene på Buddy''

Jeg sjekket på eurotoys.dk, men der kostet frakten til Norge mer enn selve kalenderen, syns det ble litt dyrt... Hva er adressen til Buddy, finner den ikke?

Jeg synes ikke frakten ble noe særlig dyrere derfra enn andre nettbutikker, men jeg kjøpte ne god del annet i samme slegen. så da reagerte jeg ikke på fraktprisen. Dessuten var kalenderene mye billigere enn i Norge. Legokalenderen tror jeg er nesten 50,- billigere, faktisk.

Buddy er ikke en nettbutikk, det er en lleketlyskjede som vi har her i vårt distrikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...