annegunn Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som har sett denne noe sted? I Oslo? http://www.brickset.com/detail.aspx?Set=7979-1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=2982&KatId=46 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Nei, men jeg så den på Galleri Lafayette i Paris...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Nei, men jeg så den på Galleri Lafayette i Paris...;-) Jeg har faktisk kjøpt i Tyskland et par ganger.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har faktisk kjøpt i Tyskland et par ganger.... Jeg vurderte ikke plassen i kofferten som tilstrekkelig i Paris, da junior ville ha med seg noe gedigne starwars-greier fra Disneyland. Dessuten får han jo pakkekalender. Men mener jeg så dne legokalenderen i en eller annen postordrekatalog. Ellos, kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg vurderte ikke plassen i kofferten som tilstrekkelig i Paris, da junior ville ha med seg noe gedigne starwars-greier fra Disneyland. Dessuten får han jo pakkekalender. Men mener jeg så dne legokalenderen i en eller annen postordrekatalog. Ellos, kanskje? Ringo.... om du ser svaret nedenfor. Ved nærmere ettertanke var det Østerrike den ene gangen.Jeg hadde vært på jobbreise til Wien, og kom hjem med en stk til jentungen og en stk til meg. I år slipper jeg visst unna pakkekalender hvis hun kan få legokalender. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=2982&KatId=46 Prima! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Men synes det blir for voldsomt jeg... Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ikke i oslo, men har sett brio leketøys butikkene har den inne. Og mange mange andre kalendere, prnsesse,ole brum osv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Guttungen ville ha blitt helt fra seg av glede og lykke, men hva i all verden skal jeg finne på til storesøsteren........ *går i tenkeboksen* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moment Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Sparkjøp har den også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvemamma Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Guttungen ville ha blitt helt fra seg av glede og lykke, men hva i all verden skal jeg finne på til storesøsteren........ *går i tenkeboksen* Jenta her i huset får Petshop-kalender. Det vil være toppers for henne. I fjor fikk hun Beleville-legokalender, men hun er på langt nær så ihuga legofantast som broren er, så det var bare sånn passe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jenta her i huset får Petshop-kalender. Det vil være toppers for henne. I fjor fikk hun Beleville-legokalender, men hun er på langt nær så ihuga legofantast som broren er, så det var bare sånn passe. Hvor kjøpte du pet shop kalender? Har du sett Polly Pocket kalender noe sted? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvor kjøpte du pet shop kalender? Har du sett Polly Pocket kalender noe sted? På Extra Leker er det iallefall Polly Pocket kalender. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvemamma Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvor kjøpte du pet shop kalender? Har du sett Polly Pocket kalender noe sted? Polly pocket vet jeg ærlig talt ikke hva er engang, ungene her har tydeligvis ikke dilla på akkurat det, så det kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med. Jeg kjøpte Lego og Petshop-kalenderen på eurotoys.dk, men nå så jeg at de hadde fått begge disse kalenderene på Buddy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Polly pocket vet jeg ærlig talt ikke hva er engang, ungene her har tydeligvis ikke dilla på akkurat det, så det kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med. Jeg kjøpte Lego og Petshop-kalenderen på eurotoys.dk, men nå så jeg at de hadde fått begge disse kalenderene på Buddy. ''Jeg kjøpte Lego og Petshop-kalenderen på eurotoys.dk, men nå så jeg at de hadde fått begge disse kalenderene på Buddy'' Jeg sjekket på eurotoys.dk, men der kostet frakten til Norge mer enn selve kalenderen, syns det ble litt dyrt... Hva er adressen til Buddy, finner den ikke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvemamma Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 ''Jeg kjøpte Lego og Petshop-kalenderen på eurotoys.dk, men nå så jeg at de hadde fått begge disse kalenderene på Buddy'' Jeg sjekket på eurotoys.dk, men der kostet frakten til Norge mer enn selve kalenderen, syns det ble litt dyrt... Hva er adressen til Buddy, finner den ikke? Jeg synes ikke frakten ble noe særlig dyrere derfra enn andre nettbutikker, men jeg kjøpte ne god del annet i samme slegen. så da reagerte jeg ikke på fraktprisen. Dessuten var kalenderene mye billigere enn i Norge. Legokalenderen tror jeg er nesten 50,- billigere, faktisk. Buddy er ikke en nettbutikk, det er en lleketlyskjede som vi har her i vårt distrikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.