sant å si Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Går det an å laste ned filmer fra Youtube? Hvordan? 0 Siter
Gjest idgie Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Jepp, det er fullt mulig. Det finnes mange sider som hjelper deg med det (ta et søk) Her er en: http://www.converttube.com/ 0 Siter
mrxx Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Jepp, det er fullt mulig. Det finnes mange sider som hjelper deg med det (ta et søk) Her er en: http://www.converttube.com/ Hva med å ta opp på cd som kan brukes i de fleste cd spillere da? Jeg har brukt audiocity, men klarer ikke å laste ned det som skal til for å kunne bruke innspillingen på vanlige cd spillere. 0 Siter
Gjest idgie Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Hva med å ta opp på cd som kan brukes i de fleste cd spillere da? Jeg har brukt audiocity, men klarer ikke å laste ned det som skal til for å kunne bruke innspillingen på vanlige cd spillere. Mulig jeg har misforstått spørsmålet mrxx, men svarer ut i fra slik jeg forstod det: Hvis du bruker den linken jeg ga i forrige innlegg, kan du velge å kun laste ned lyd (mp3). Det klarer de fleste CD-spillere å ta. Så er det bare å brenne i vei. (Selv bruker jeg gratisprogrammet CDburnerXP). Audacity bruker jeg kun hvis jeg av en eller grunn skal klippe/lage effekter o.l i musikkfilene. 0 Siter
mrxx Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Mulig jeg har misforstått spørsmålet mrxx, men svarer ut i fra slik jeg forstod det: Hvis du bruker den linken jeg ga i forrige innlegg, kan du velge å kun laste ned lyd (mp3). Det klarer de fleste CD-spillere å ta. Så er det bare å brenne i vei. (Selv bruker jeg gratisprogrammet CDburnerXP). Audacity bruker jeg kun hvis jeg av en eller grunn skal klippe/lage effekter o.l i musikkfilene. Aaahaaa, mange takk:-) Det var svar på spørsmålet mitt:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Jepp, det er fullt mulig. Det finnes mange sider som hjelper deg med det (ta et søk) Her er en: http://www.converttube.com/ Men hvordan bruker du dette? Laster jeg ned programmet først og velger bare Windows eller hva? For så å trykke på noe senere for ta opp det jeg ønsker? Når jeg trykker på nedlasting så står den bare og gnager. 0 Siter
Gjest idgie Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Men hvordan bruker du dette? Laster jeg ned programmet først og velger bare Windows eller hva? For så å trykke på noe senere for ta opp det jeg ønsker? Når jeg trykker på nedlasting så står den bare og gnager. Du finner det du vil ha på youtube. URL'en (f.eks ) kopierer du inn på http://www.converttube.com/ Velg "Audio Only (.mp3) og trykk deretter på Convert and download. Dette kan ta litt tid og det er verdt å prøve andre lignende sider hvis det går for tregt. 0 Siter
mrxx Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Du finner det du vil ha på youtube. URL'en (f.eks ) kopierer du inn på http://www.converttube.com/ Velg "Audio Only (.mp3) og trykk deretter på Convert and download. Dette kan ta litt tid og det er verdt å prøve andre lignende sider hvis det går for tregt. Ok, det var dette jeg prøvde, men da sto convertube bare og gnog veldig lenge. Men jeg får la det stå en stund da:-) Da forsto jeg det riktig i alle fall. Men hva gjør jeg så hvis jeg vil kopiere dette over på cd? Hvordan klarer jeg å kopiere fra convertube? Her må det inn med teskje altså, hehe 0 Siter
Gjest idgie Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Ok, det var dette jeg prøvde, men da sto convertube bare og gnog veldig lenge. Men jeg får la det stå en stund da:-) Da forsto jeg det riktig i alle fall. Men hva gjør jeg så hvis jeg vil kopiere dette over på cd? Hvordan klarer jeg å kopiere fra convertube? Her må det inn med teskje altså, hehe Når dette har stått og surra en stund, så får du opp et bilde hvor du enten kan velge Cancel eller Download. Velger du Download så kommer et standard windows-vindu opp. Da velger du Lagre fil. Deretter lagres fila på maskina di Håper du får det til. 0 Siter
mrxx Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Når dette har stått og surra en stund, så får du opp et bilde hvor du enten kan velge Cancel eller Download. Velger du Download så kommer et standard windows-vindu opp. Da velger du Lagre fil. Deretter lagres fila på maskina di Håper du får det til. Jeg tror det nok går bra, fordi jeg hadde dette gående og surre i går kveld, uten at jeg var klar over det. Jeg trodde jeg hadde trykket cancel, så da jeg skulle logge av så så jeg at jeg kunne velge download, noe jeg ikke gjorde da ville logge av. Men jeg skal prøve igjen i helgen. Da regner jeg med at jeg kan brenne den filen jeg lagrer. Dette var veldig fin hjelp. Hvis du er ei jente så får du en skikkelig lang knugeklem, er du en mann så blir det et klapp på skuldra:-) 0 Siter
Gjest idgie Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg tror det nok går bra, fordi jeg hadde dette gående og surre i går kveld, uten at jeg var klar over det. Jeg trodde jeg hadde trykket cancel, så da jeg skulle logge av så så jeg at jeg kunne velge download, noe jeg ikke gjorde da ville logge av. Men jeg skal prøve igjen i helgen. Da regner jeg med at jeg kan brenne den filen jeg lagrer. Dette var veldig fin hjelp. Hvis du er ei jente så får du en skikkelig lang knugeklem, er du en mann så blir det et klapp på skuldra:-) Da sier jeg takk for klemmen! 0 Siter
mrxx Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Da sier jeg takk for klemmen! Hehe, bra, .....vil du ha en til? 0 Siter
mrxx Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Da sier jeg takk for klemmen! Du...... nå har jeg prøvd litt og dette funker jo som f... det. Du er en knupp, knupp, knupp, knupp:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg tror det nok går bra, fordi jeg hadde dette gående og surre i går kveld, uten at jeg var klar over det. Jeg trodde jeg hadde trykket cancel, så da jeg skulle logge av så så jeg at jeg kunne velge download, noe jeg ikke gjorde da ville logge av. Men jeg skal prøve igjen i helgen. Da regner jeg med at jeg kan brenne den filen jeg lagrer. Dette var veldig fin hjelp. Hvis du er ei jente så får du en skikkelig lang knugeklem, er du en mann så blir det et klapp på skuldra:-) Nå har det oppstått et lite problem her, når jeg skal laste ned så får jeg beskjed om at det ikke er nok diskplass. ''there is not enough space on the disk'' Hva fanken mener han med det? Jeg har jo nok plass på pc'en min. Dette skjønner jeg ikke. Har du opplevd dette? 0 Siter
mrxx Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Når dette har stått og surra en stund, så får du opp et bilde hvor du enten kan velge Cancel eller Download. Velger du Download så kommer et standard windows-vindu opp. Da velger du Lagre fil. Deretter lagres fila på maskina di Håper du får det til. La inn innlegget til meg selv, så jeg prøver på nytt:-) Nå har det oppstått et lite problem her, når jeg skal laste ned så får jeg beskjed om at det ikke er nok diskplass. ''there is not enough space on the disk'' Hva fanken mener han med det? Jeg har jo nok plass på pc'en min. Dette skjønner jeg ikke. Har du opplevd dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.