pekkaline Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 http://www.fem.no/Nyheter/TV-nyheter/114474 Det hadde vært morro, bare for å ha prøvd ut stiler Men jeg må nok vente noen år til min datter blir større. Eh, tror det hadde blitt med tanken jeg Kunne du funnet på slikt? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Aldri om jeg ville blitt med på noe slikt. Jeg liker ikke å eksponere meg så mye ) Nå er datteren min i en alder der hun sikkert ikke ønsker å vise seg offentlig med meg heller, så da så Skulle gjerrne blitt ny uten alt styret da. 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Skrevet 21. oktober 2008 Aldri om jeg ville blitt med på noe slikt. Jeg liker ikke å eksponere meg så mye ) Nå er datteren min i en alder der hun sikkert ikke ønsker å vise seg offentlig med meg heller, så da så Skulle gjerrne blitt ny uten alt styret da. Hehe, jeg er nok også heller den som liker å holde meg i bakgrunnen, men det kunne vært greit å se om jeg er helt på bærtur i klesveien ifølge "de som kan det" 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg tror ikke mamma ville forandret spesielt mye på meg, og jeg har ganske stor innlyftelse på hvordan hun ser ut allerede, så jeg tror vi ville endt opp med å se helt like ut som vi gjør idag.. og det ville jo vært litt kjedelig for seerne 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Skrevet 21. oktober 2008 Jeg tror ikke mamma ville forandret spesielt mye på meg, og jeg har ganske stor innlyftelse på hvordan hun ser ut allerede, så jeg tror vi ville endt opp med å se helt like ut som vi gjør idag.. og det ville jo vært litt kjedelig for seerne Det høres ut som dere har funnet ordne på dette ja Min mor hadde vel tilta om jeg spurte henne om noe sånt 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Ja!!! Det kunne jeg absolutt funnet på - sammen med moren min. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Så moro! Jeg kunne meldt på min mor, hun hadde fortjent en slik dag! Men så er hun nok for fancy...kler seg bra. Og meg, jeg er fornøyd med den stilen jeg har ;0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Skrevet 21. oktober 2008 Ja!!! Det kunne jeg absolutt funnet på - sammen med moren min. Hehe, sleng inn søknad 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Skrevet 21. oktober 2008 Så moro! Jeg kunne meldt på min mor, hun hadde fortjent en slik dag! Men så er hun nok for fancy...kler seg bra. Og meg, jeg er fornøyd med den stilen jeg har ;0) Tviler ikke på at hun ter seg og kler seg bra, hun er jo din mor 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Tviler ikke på at hun ter seg og kler seg bra, hun er jo din mor Så klart! ;0) 0 Siter
Jølsen Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg tror ikke mamma ville forandret spesielt mye på meg, og jeg har ganske stor innlyftelse på hvordan hun ser ut allerede, så jeg tror vi ville endt opp med å se helt like ut som vi gjør idag.. og det ville jo vært litt kjedelig for seerne Kanskje de hadde gitt deg klær? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Hehe, sleng inn søknad Tenkte litt på det, men tror faktisk ikke jeg har bilde av mor og meg sammen... Også bor hun så langt unna at jeg ikke får ordnet det i en fei heller... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.