Gå til innhold

Bli ny

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Aldri om jeg ville blitt med på noe slikt. Jeg liker ikke å eksponere meg så mye :o) Nå er datteren min i en alder der hun sikkert ikke ønsker å vise seg offentlig med meg heller, så da så ;)

Skulle gjerrne blitt ny uten alt styret da.

Skrevet

Aldri om jeg ville blitt med på noe slikt. Jeg liker ikke å eksponere meg så mye :o) Nå er datteren min i en alder der hun sikkert ikke ønsker å vise seg offentlig med meg heller, så da så ;)

Skulle gjerrne blitt ny uten alt styret da.

Hehe, jeg er nok også heller den som liker å holde meg i bakgrunnen, men det kunne vært greit å se om jeg er helt på bærtur i klesveien ifølge "de som kan det" :)

Skrevet

Jeg tror ikke mamma ville forandret spesielt mye på meg, og jeg har ganske stor innlyftelse på hvordan hun ser ut allerede, så jeg tror vi ville endt opp med å se helt like ut som vi gjør idag.. og det ville jo vært litt kjedelig for seerne :)

Skrevet

Jeg tror ikke mamma ville forandret spesielt mye på meg, og jeg har ganske stor innlyftelse på hvordan hun ser ut allerede, så jeg tror vi ville endt opp med å se helt like ut som vi gjør idag.. og det ville jo vært litt kjedelig for seerne :)

Det høres ut som dere har funnet ordne på dette ja :) Min mor hadde vel tilta om jeg spurte henne om noe sånt :)

Skrevet

Ja!!! Det kunne jeg absolutt funnet på - sammen med moren min.

Skrevet

Så moro!

Jeg kunne meldt på min mor, hun hadde fortjent en slik dag!

Men så er hun nok for fancy...kler seg bra.

Og meg, jeg er fornøyd med den stilen jeg har ;0)

Skrevet

Ja!!! Det kunne jeg absolutt funnet på - sammen med moren min.

Hehe, sleng inn søknad ;)

Skrevet

Så moro!

Jeg kunne meldt på min mor, hun hadde fortjent en slik dag!

Men så er hun nok for fancy...kler seg bra.

Og meg, jeg er fornøyd med den stilen jeg har ;0)

Tviler ikke på at hun ter seg og kler seg bra, hun er jo din mor :)

Skrevet

Tviler ikke på at hun ter seg og kler seg bra, hun er jo din mor :)

Så klart! ;0)

Skrevet

Kanskje de hadde gitt deg klær?

Skrevet

Hehe, sleng inn søknad ;)

Tenkte litt på det, men tror faktisk ikke jeg har bilde av mor og meg sammen... Også bor hun så langt unna at jeg ikke får ordnet det i en fei heller...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...