Gjest xmasallerede Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Skal kjøpe julegaver. Har null peil på hva småfolka er interessert i om dagen. Har fått med meg at Hello Kitty er populært. Men hva ellers? Skal være gaver til jente 2,5 år, 4 år og gutt 8 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelda77 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har 2 gutter på 4 og 6 år de er veldig opptatt av gormiti. Innen for denne serien er det figurer, kort og "borger". Noe er det nettopp kommet ut en del nye figurer så her i huset er det ingen ting annet som står på ønskelisten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Leker eller klær? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det er så forskjellig - avhengig av hvor de bor - hva som er populært i vennegjengen etc. Jeg har en datter på 5,5 som HATER Hello Kitty, og nekter å gå med slike klær. Kusinen på 6 vil gjerne at hele verden skal være en Kitty verden... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.