Zelda77 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jenten min på ett år har i de siste dagene hatt litt feber, spist lite til ingenting og veldig slakk og grinete. Har 2 barn fra før så har vært gjennom sånne ting før så det bekymrer meg ikke. Fredag begynte hun også å blø fra tannkjøtte under tannpussingen og jeg ser at hun har veldig vondt når hun spiser litt harde ting som skorpen på brødet. Jeg var til legevakten med henne søndagen. Det ble tatt en prøve for å måle bettenelsen i blodet men i og med at den ikke var på mer enn 15 ville ikke legen gjøre noe mer. Feberen er no vekke og hun er mer aktiv, men hun spiser lite og tannkjøtte begynner å blø med det samme noe kommer borti. Er det noen som har noen ide til hva jeg bør gjøre? Bør jeg kontakte fastlegen eller tannlegen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Svarer mest fordi du ikke har fått svar fra noen andre, ikke fordi jeg vet.... Det å blø fra tannkjøttet etter feber og infeksjoner tror jeg ikke er noe uvanlig..dessuten kan det være tannfrembrudd som plager henne.. ikke godt å si.... Men siden ho får vondt av å tygge ville jeg prøvd med myk mat slik at ikke påkjenningen for tannkjøttet blir så stor... Og plager også myk mat henne... Da ville jeg tatt ho med til lege for å sjekke om det evt er i halsen ho har vondt....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.