Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Anbefalte innlegg

Gjest bonderomantikk
Skrevet

Jeg har aldri fulgt med på dette før nå, og satt nå i kvld og ventet på at en av "frierne" skulle stemmes ut. Slik var det altså ikke. Hvordan virker dette? Velger de seg ut "den rette" i siste programmet, eller?

Gjest må få litt tid på seg
Skrevet

Som du såg så kom frierene til gården nå i denne episoden .... litt bedre tid trenger bonden å bli kjent med frierene. Så nå i starten er det ingen utvelgelse.

Gjest Aimabel
Skrevet

Neida, men i de fire utvalgte får bli med til gården og bli bedre kjent. Neste gang og videre i programmet vil det bli en som stemmes ut hver gang.

Gjest Aimabel
Skrevet

Som du såg så kom frierene til gården nå i denne episoden .... litt bedre tid trenger bonden å bli kjent med frierene. Så nå i starten er det ingen utvelgelse.

Jeg tror noen av dem allerede har valgt :-) hva tror du?

Skrevet

Neida, men i de fire utvalgte får bli med til gården og bli bedre kjent. Neste gang og videre i programmet vil det bli en som stemmes ut hver gang.

Stemmes ut og stemmes ut - det er da bonden som bestemmer hvem som skal dra hjem?

Gjest må få litt tid på seg
Skrevet

Jeg tror noen av dem allerede har valgt :-) hva tror du?

Iallefall når en leser i media :)

Syns han skjeggebufsen er så morsom jeg :), hadde ikke falt for han selv, men han er så vittig :)

Ragnhild .... hmmm er alle valdresdamene så mandige og strenge tro, Wenche var en temmelig bestemt dame hun også da hun var med.

Hun fra Sandefjord er bare fjollete i mine øyne :) ler bare hun.

Hun fra Nordfjordeid er bare såååå koselig :))))) aldeles nydelig latter på henne :))))

Skal blir morro å følge dem :)

Skrevet

Stemmes ut og stemmes ut - det er da bonden som bestemmer hvem som skal dra hjem?

Synes hun trauste Ragnhild skal velge trønder'n jeg, sånn at det blir litt liv i leiren, hehe! Han er jo både handy og morsom. :)

Skrevet

Jeg mener å huske at det er utstemming annehver uke av programmet, men tror det skjer annehver dag på gården. En og en går hver gang, og tristere og tristere blir det...snufs ;)

Skrevet

Syns han skjeggebufsen er så morsom jeg :), hadde ikke falt for han selv, men han er så vittig :)

Ragnhild .... hmmm er alle valdresdamene så mandige og strenge tro, Wenche var en temmelig bestemt dame hun også da hun var med.

Hun fra Nordfjordeid er bare såååå koselig :))))) aldeles nydelig latter på henne :))))

Ola fra Surndaln er en skikkelig godkar! ;o) Han kunne jeg glatt falt for tror jeg - han virker så utrolig snill, varm og god.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224618614' post='3992080]

Synes hun trauste Ragnhild skal velge trønder'n jeg, sånn at det blir litt liv i leiren, hehe! Han er jo både handy og morsom. :)

Trøndern??? Han med den grusomme lua!? Hadde han nå enda latt den ligge igjen hjemme...

AneM1365380603
Skrevet

Ola fra Surndaln er en skikkelig godkar! ;o) Han kunne jeg glatt falt for tror jeg - han virker så utrolig snill, varm og god.

Er ikke så mange å se på der sånn sett, men Andreas og Jonas er ikke så verst å se på.

Skrevet

Trøndern??? Han med den grusomme lua!? Hadde han nå enda latt den ligge igjen hjemme...

Lue? La ikke merke til det jeg. Snakker vi om samme fyr?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224618614' post='3992080]

Han er litt søt, men jeg klarer ikke helt å se for meg at han passer til Ragnhild... Egentlig er det vel ingen som passer helt, men han høye sportsfyren tror jeg passer best. Han er sikkert ikke redd kyr iallefall ;)

For meg som er oppvokst med kyr og okser, så virker det helt snålt at noen er redd de dyra ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224622954' post='3992144]

Lue? La ikke merke til det jeg. Snakker vi om samme fyr?

Idag hadde han ikke på seg lua, men han har alltid hatt den på før i programmet tror jeg...

Skrevet

Han var forlover i bryllupet til en jeg kjenner :)

Gjest tv-slaven
Skrevet

Idag hadde han ikke på seg lua, men han har alltid hatt den på før i programmet tror jeg...

Er`nte det han fra Fredriksta` som har lua a`??

De er litt like typer de to der.

Skrevet

Han jeg mener med lua er trønder og jeg grøsser hver gang jeg hører ham. Trøndersk gjør seg bare ikke på tv...! Og jeg er trønder selv altså.

Skrevet

Ja, det er mulig... Jeg tenker på han snekkeren fra trøndelag. Hmmm, han er vel trønder?? Jeg og navn... *himle*

Gjest Aimabel
Skrevet

Hehe, jeg la ikke merke til ordvalget. Det hadde jo vært utrolig teit om vi skulle stemme på den som passet sammen :-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg har ikke lest noe om dem men jeg synes det ser ut som at Guro og han fra Sandefjord har funnet hverandre.

Enig i at han med sjegget virker så koslig, kanskje noe med dialekten også. Tror han ender opp med hun lyse som han likte så godt.

Ragnhild er ei traust dame ja, sikkert veldig hyggelig, pen også og skikkelig ordentlig, svigermors drøm. Jeg tror egentlig de fleste av frierene er for useriøse for henne, mulig han treningsfyren kunne være noe men..Kan se for meg at den type menn hun passer med, er av typen som ikke trives for godt på tv.

Hun som ler og fniser hele tiden, hun virker litt slitsom. og han første frieren tok vel litt av som hadde med smykker og samekniv. Tror ikke det vil ha noe å si for valget, han virker kjedelig, samtalen sto jo stille mellom dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...