Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Anbefalte innlegg

Gjest bonderomantikk
Skrevet

Stemmes ut og stemmes ut - det er da bonden som bestemmer hvem som skal dra hjem?

Ser at jeg burde ha satt "stemme ut" i anførsel. Skjønt jo at vi ikke skulle ringe inn og stemme og sånn :D

Skrevet

Han jeg mener med lua er trønder og jeg grøsser hver gang jeg hører ham. Trøndersk gjør seg bare ikke på tv...! Og jeg er trønder selv altså.

Fyren framstår jo som prototypen på en jovial, breikjefta trønder. ;) Han er søt, altså, men virker veldig ung? Hvor gammel er han egentlig?

Skrevet

Fyren framstår jo som prototypen på en jovial, breikjefta trønder. ;) Han er søt, altså, men virker veldig ung? Hvor gammel er han egentlig?

Han lue-fyren? Aner ikke. Aaaaaaalt for ung for meg i alle fall. Er han ikke 23 eller noe sånt?

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224618614' post='3992080]

Synes hun trauste Ragnhild skal velge trønder'n jeg, sånn at det blir litt liv i leiren, hehe! Han er jo både handy og morsom. :)

Enig :o) Han er jo så søt og livat. Dialekten hennes får henne til å virke 30 år eldre.

Skrevet

Enig :o) Han er jo så søt og livat. Dialekten hennes får henne til å virke 30 år eldre.

Enig, hun virker som ei gammel kjerring i ung drakt, hehe! Men hun er pen! Skulle hatt seg litt men Morten, og fått fresa opp kanalen, hehe! ;o)

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224687214' post='3992914]

Enig, hun virker som ei gammel kjerring i ung drakt, hehe! Men hun er pen! Skulle hatt seg litt men Morten, og fått fresa opp kanalen, hehe! ;o)

Hehe ;O)

Vælkømmin til Vallersfjælla ;O)

Skrevet

Jeg har ikke lest noe om dem men jeg synes det ser ut som at Guro og han fra Sandefjord har funnet hverandre.

Enig i at han med sjegget virker så koslig, kanskje noe med dialekten også. Tror han ender opp med hun lyse som han likte så godt.

Ragnhild er ei traust dame ja, sikkert veldig hyggelig, pen også og skikkelig ordentlig, svigermors drøm. Jeg tror egentlig de fleste av frierene er for useriøse for henne, mulig han treningsfyren kunne være noe men..Kan se for meg at den type menn hun passer med, er av typen som ikke trives for godt på tv.

Hun som ler og fniser hele tiden, hun virker litt slitsom. og han første frieren tok vel litt av som hadde med smykker og samekniv. Tror ikke det vil ha noe å si for valget, han virker kjedelig, samtalen sto jo stille mellom dem.

Han første frier'n til hun lyse fikk meg til å rødme. Makan til å være i overkant på høgget. Feil setting, feil mann.

Skrevet

Hehe ;O)

Vælkømmin til Vallersfjælla ;O)

Hun sover sikkert med kyskhetsbelte der oppe på setervollen ;o)

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224687450' post='3992920]

Hun sover sikkert med kyskhetsbelte der oppe på setervollen ;o)

Haha ;O)))))

Gjest nordheimsund
Skrevet

Iallefall når en leser i media :)

Syns han skjeggebufsen er så morsom jeg :), hadde ikke falt for han selv, men han er så vittig :)

Ragnhild .... hmmm er alle valdresdamene så mandige og strenge tro, Wenche var en temmelig bestemt dame hun også da hun var med.

Hun fra Sandefjord er bare fjollete i mine øyne :) ler bare hun.

Hun fra Nordfjordeid er bare såååå koselig :))))) aldeles nydelig latter på henne :))))

Skal blir morro å følge dem :)

''Hun fra Nordfjordeid er bare såååå koselig :))))) aldeles nydelig latter på henne :))))''

Hun er ikke fra Nordfjordeid, men fra Nordheimsund. Et godt stykke ifra! :-)

Gjest må få litt tid på seg
Skrevet

''Hun fra Nordfjordeid er bare såååå koselig :))))) aldeles nydelig latter på henne :))))''

Hun er ikke fra Nordfjordeid, men fra Nordheimsund. Et godt stykke ifra! :-)

sry det var det det var ja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...