Gå til innhold

"fangedrakt"

uvitende......!

Anbefalte innlegg

uvitende......!

Er det noen som vet hvor man kan få tak i en "nattis" som ser ut som eg fangdrakt? På magen står det: "been inside for 9 months" :) (har bare sett det på et bilde)

Skulle virkelig ha fått tak i en sånn til et kommende foreldrepar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Aliza1365380759

Hihi, artig! :0)

Jeg har kjøpt noe av "no added sugar" (min link) der har de også endel fint :0)

Ja, kikket lenge på den, nye fint og morsomt der! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du betale toll eller moms på dette når du handler? Var mye snadder der:-)

Hmm..Det vet jeg ikke..Jeg har kjøpt mitt i butikk her i Norge..

Men om du handler for over 200kr må du betale toll...

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom babyen blir født på vinteren vil jeg anbefale at du sjekker ut ei drakt med føtter. Ihertfall syns jeg det var praktisk, men selvfølgelig er ikke alle enige i det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Dersom babyen blir født på vinteren vil jeg anbefale at du sjekker ut ei drakt med føtter. Ihertfall syns jeg det var praktisk, men selvfølgelig er ikke alle enige i det! :-)

En venninne av meg klippet bort føttene på klærne for at de skulle passe lenger. Da hun fikk en datter til angret hun noe voldsomt. Sparkebuksene var jo ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aimabel

Han lille her kan ikke bruke sparkebukser. Han spreller så masse at bena blir liggende oppi skrittet på sparkebuksa. Da sitter vanlig pysj med sokker bedre. Hvorfor heter det sparkebukse egentlig når det ikke egner seg å sparke med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lille her kan ikke bruke sparkebukser. Han spreller så masse at bena blir liggende oppi skrittet på sparkebuksa. Da sitter vanlig pysj med sokker bedre. Hvorfor heter det sparkebukse egentlig når det ikke egner seg å sparke med?

Ha et par sokker utenpå eller tre et par frottehårstrikker rundt leggen, så holder buksebeina seg på plass. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aimabel

Ha et par sokker utenpå eller tre et par frottehårstrikker rundt leggen, så holder buksebeina seg på plass. :o)

Frottehårstrikker ja, smart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, som jeg skrev er ikke alle enig med at det er best med føtter på klærne. :-) Og gutten her i gården også pleier ende opp med begge beina i ett buksebein, hvis han har plass til det. Men han gjorde ikke det da han var nyfødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...