Gjest Elextra Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Men hvordan fastmonterer du en tv?! Den er vel enten bare hengt opp på et par skruer eller hengt på et stativ som er skrudd fast i veggen? Et bilde henger jo også på en skrue i veggen... Det er en vesensforskjell ved monteringen: Bildet kan du bare huke av kroken og ta med, og la skruen stå igjen.Det går ikke med en TV; den er skrudd fast. 0 Siter
frk.s Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Det er en vesensforskjell ved monteringen: Bildet kan du bare huke av kroken og ta med, og la skruen stå igjen.Det går ikke med en TV; den er skrudd fast. Bingo! 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Det er en vesensforskjell ved monteringen: Bildet kan du bare huke av kroken og ta med, og la skruen stå igjen.Det går ikke med en TV; den er skrudd fast. Da kan man jo hevde at ettersom bokhylla er festet i veggen med barnesikring (=skruer) slik at den ikke skal velte så regnes den som fastmontert og skal følge huset?! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Da kan man jo hevde at ettersom bokhylla er festet i veggen med barnesikring (=skruer) slik at den ikke skal velte så regnes den som fastmontert og skal følge huset?! Ja. Men man vil jo alltids ha mulighet for å ta den ned _før_ man selger. 0 Siter
Gjest Melbilla Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Hadde du tenkt å ta med deg alt dette? Selvfølgelig skal det bli værende. 0 Siter
petter smart Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Lov eller ikke lov, man lar ikke fine flatskjerm TV'er stå igjen bare fordi de er fastmontert. Jeg hadde tatt ned TV'en med én gang jeg bestemte meg for å selge, ikke faen om noen får TV'en min. Hvis folk er så dumme og tror det, får de bare gjøre det, men det som er mitt er mitt, og jeg gjør hva som helst for å verne om mine ting! TVer, lamper osv. er normalt unntak fra kravet om at fastmonterte ting skal være igjen. En kan uansett sette en lapp på de tingene en ønsker å ta med seg. Da kan ingen føle seg lurt. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Det er vel vanlig at alt inventar på bad står igjen, samt garderobeskap i huset. 0 Siter
thaimams Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Man kan jo lure. I salgsoppgaven til en leilighet i nærheten står "noe opppussingsarbeid må påregnes" når man ser på bildene er alle kjøkkenskapene borte. Kun takforing og fliser står igjen *lol* 0 Siter
Gjest påkjøp Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Hadde du tenkt å ta med deg alt dette? Selvfølgelig skal det bli værende. Nei, jeg skal kjøpe en med slike ting og lurte på rettighetene mine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.