Gå til innhold

dere som har vært på et innebad før...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den var jo litt trist da... :0/

Ja derfor jeg skriver at det ikke er helt meg :)

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

19

• mrxx

12

• Lotte :o)

11

• Jølsen

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvilket jeg forstår godt ;0)

Skrevet

Jeg måtte lese denne tråden, for jeg ble så nysgjerrig på hva et "innebad" var. Jeg har jo hørt om hhv. utedoer og innedoer tidligere, men dette med "innebad" og "utebad" er nytt for meg...*s*

Når det gjelder påkledning i svømmehaller så tror jeg de færreste bruker noe særlig tid på å stirre på andres påkledning (det syns jo bare hva man har på seg den korte stunden det tar å gå mellom dusj og bassen) og du kan like gjerne bruke bikini som badedrakt. Hvis du har en svart bikini, så hadde jeg ikke kjøpt noe annet før du evt. fant ut at det var nødvendig.

Skrevet

Jeg måtte lese denne tråden, for jeg ble så nysgjerrig på hva et "innebad" var. Jeg har jo hørt om hhv. utedoer og innedoer tidligere, men dette med "innebad" og "utebad" er nytt for meg...*s*

Når det gjelder påkledning i svømmehaller så tror jeg de færreste bruker noe særlig tid på å stirre på andres påkledning (det syns jo bare hva man har på seg den korte stunden det tar å gå mellom dusj og bassen) og du kan like gjerne bruke bikini som badedrakt. Hvis du har en svart bikini, så hadde jeg ikke kjøpt noe annet før du evt. fant ut at det var nødvendig.

Ok fint..takk for svar :-)

Men appropo innebad - hva kaller du det? Det er vel kanskje mere riktig å si innendørs svømmehall, men jeg hører nesten bare folk omtale det som innebad :)

Aliza1365380759
Skrevet

Men appropo innebad - hva kaller du det? Det er vel kanskje mere riktig å si innendørs svømmehall, men jeg hører nesten bare folk omtale det som innebad :)

Jeg kaller det "basseng(et)". I mine kretser er privat basseng såpass sjeldent at de fleste skjønner at det er "den offentlige svømmehallen" jeg refererer til ;-)

Skrevet

Jeg kaller det "basseng(et)". I mine kretser er privat basseng såpass sjeldent at de fleste skjønner at det er "den offentlige svømmehallen" jeg refererer til ;-)

Ah.. det ville nok kunne blitt misforstått her :)

Skrevet

Jeg hadde faktisk ikke hørt om innebad før. Kanskje er en av grunnene at det som regel ikke er tvil om hvorvidt folk har tenkt å svømme innen- eller utendørs i vårt klima. Jeg sier bare at jeg skal svømme - eller når jeg bodde i Oslo så sa jeg kanskje at jeg skulle på Tøyenbadet, Forgnerbadet etc.

Om sommeren sier jeg at jeg skal "bade" - da det jo ikke akkurat er så mange tusen meter jeg tilbakelegger sammen med brennmanetene hver gang jeg er i sjøen.

Skrevet

Jeg har middels pupper og de er ganske faste så jeg er ikke avhengig av å måtte ha mye "support"

Men den du linket til så fin ut den...den var jo ikke såå forskjellig fra den siste jeg linket til bortsett fra at den nok sitter bedre.e Jeg liker sånne knytebikinier til vanlig men det kan kanskje være et problem dersom man svømmer fort og den sklir av hehe..

Du og mora2;)))

Skrevet

Den likte ikke jeg... :0)

Jeg også :) Både sporty og lekker.

Skrevet

Jeg også :) Både sporty og lekker.

He, he du misforstod ;0)

Skrevet

Jeg liker badedraktene til Ed Hardy, de kunne jeg gått med!

2574668654_db8ea158c6.jpg?v=0

Og de har en bikini jeg har såå lyst på..Men litt dyrt da..

:0)

Skrevet

He, he du misforstod ;0)

Hehe litt trøtt i trynet så hoppet over ikke ;)

Skrevet

Hehe litt trøtt i trynet så hoppet over ikke ;)

Hehe, fort gjort :0)

Skrevet

Vi er de kule vett du ;0)

Absolutt;) Og modige òg!

Likte sexy klær da jeg var yngre, men som 40-åring, må jeg kle meg litt annerledes;) Kroppen forandrer seg merkelig nok med alderen, hrmp ;(

Skrevet

Absolutt;) Og modige òg!

Likte sexy klær da jeg var yngre, men som 40-åring, må jeg kle meg litt annerledes;) Kroppen forandrer seg merkelig nok med alderen, hrmp ;(

Hihi, takk :0)

Lurer på hvordan jeg skal kle meg når jeg blir 40 år...

Men det endrer seg vel naturlig etter kroppen.

Så får man rette det som rettes kan ;0)

Skrevet

Hihi, takk :0)

Lurer på hvordan jeg skal kle meg når jeg blir 40 år...

Men det endrer seg vel naturlig etter kroppen.

Så får man rette det som rettes kan ;0)

Helt korrekt;) Det kommer riktignok ganske så snikende, og plutselig en dag er ikke minikjole lenger et valg, he, he.

Husk å trene;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...