Mary Poppins Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Skrevet 21. oktober 2008 Den var jo litt trist da... :0/ Ja derfor jeg skriver at det ikke er helt meg 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Ja derfor jeg skriver at det ikke er helt meg Hvilket jeg forstår godt ;0) 0 Siter
frosken Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg måtte lese denne tråden, for jeg ble så nysgjerrig på hva et "innebad" var. Jeg har jo hørt om hhv. utedoer og innedoer tidligere, men dette med "innebad" og "utebad" er nytt for meg...*s* Når det gjelder påkledning i svømmehaller så tror jeg de færreste bruker noe særlig tid på å stirre på andres påkledning (det syns jo bare hva man har på seg den korte stunden det tar å gå mellom dusj og bassen) og du kan like gjerne bruke bikini som badedrakt. Hvis du har en svart bikini, så hadde jeg ikke kjøpt noe annet før du evt. fant ut at det var nødvendig. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Skrevet 21. oktober 2008 Jeg måtte lese denne tråden, for jeg ble så nysgjerrig på hva et "innebad" var. Jeg har jo hørt om hhv. utedoer og innedoer tidligere, men dette med "innebad" og "utebad" er nytt for meg...*s* Når det gjelder påkledning i svømmehaller så tror jeg de færreste bruker noe særlig tid på å stirre på andres påkledning (det syns jo bare hva man har på seg den korte stunden det tar å gå mellom dusj og bassen) og du kan like gjerne bruke bikini som badedrakt. Hvis du har en svart bikini, så hadde jeg ikke kjøpt noe annet før du evt. fant ut at det var nødvendig. Ok fint..takk for svar :-) Men appropo innebad - hva kaller du det? Det er vel kanskje mere riktig å si innendørs svømmehall, men jeg hører nesten bare folk omtale det som innebad 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Ok fint..takk for svar :-) Men appropo innebad - hva kaller du det? Det er vel kanskje mere riktig å si innendørs svømmehall, men jeg hører nesten bare folk omtale det som innebad Jeg kaller det "basseng(et)". I mine kretser er privat basseng såpass sjeldent at de fleste skjønner at det er "den offentlige svømmehallen" jeg refererer til ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Skrevet 21. oktober 2008 Jeg kaller det "basseng(et)". I mine kretser er privat basseng såpass sjeldent at de fleste skjønner at det er "den offentlige svømmehallen" jeg refererer til ;-) Ah.. det ville nok kunne blitt misforstått her 0 Siter
Gjest bangen Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 har du en link til en sportsbadedrakt du kunne f.eks brukt? F.eks noe sånt? http://www.swimshops.com/ProdImages/WT_Speedo_Fastskin_Recordbreaker.jpg Føler ikke at det er helt meg egentlig.. Denne kunne jeg brukt http://www.swim2000.com/product.php?pd_id=N74100-CC Men det beste er å besøke en sportsbutikk å prøve litt. En badedrakt må sitte perfekt hvis det skal være behagelig 0 Siter
frosken Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Ok fint..takk for svar :-) Men appropo innebad - hva kaller du det? Det er vel kanskje mere riktig å si innendørs svømmehall, men jeg hører nesten bare folk omtale det som innebad Jeg hadde faktisk ikke hørt om innebad før. Kanskje er en av grunnene at det som regel ikke er tvil om hvorvidt folk har tenkt å svømme innen- eller utendørs i vårt klima. Jeg sier bare at jeg skal svømme - eller når jeg bodde i Oslo så sa jeg kanskje at jeg skulle på Tøyenbadet, Forgnerbadet etc. Om sommeren sier jeg at jeg skal "bade" - da det jo ikke akkurat er så mange tusen meter jeg tilbakelegger sammen med brennmanetene hver gang jeg er i sjøen. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Denne kunne jeg brukt http://www.swim2000.com/product.php?pd_id=N74100-CC Men det beste er å besøke en sportsbutikk å prøve litt. En badedrakt må sitte perfekt hvis det skal være behagelig Den likte ikke jeg... :0) 0 Siter
Shova Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har middels pupper og de er ganske faste så jeg er ikke avhengig av å måtte ha mye "support" Men den du linket til så fin ut den...den var jo ikke såå forskjellig fra den siste jeg linket til bortsett fra at den nok sitter bedre.e Jeg liker sånne knytebikinier til vanlig men det kan kanskje være et problem dersom man svømmer fort og den sklir av hehe.. Du og mora2;))) 0 Siter
Gjest bangen Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Den likte ikke jeg... :0) Jeg også Både sporty og lekker. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg også Både sporty og lekker. He, he du misforstod ;0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Ja derfor jeg skriver at det ikke er helt meg Jeg liker badedraktene til Ed Hardy, de kunne jeg gått med! Og de har en bikini jeg har såå lyst på..Men litt dyrt da.. :0) 0 Siter
Gjest bangen Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 He, he du misforstod ;0) Hehe litt trøtt i trynet så hoppet over ikke 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Hehe litt trøtt i trynet så hoppet over ikke Hehe, fort gjort :0) 0 Siter
Gjest bangen Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Hehe, fort gjort :0) Ja sannelig hehe 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Du og mora2;))) Vi er de kule vett du ;0) 0 Siter
Shova Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Vi er de kule vett du ;0) Absolutt;) Og modige òg! Likte sexy klær da jeg var yngre, men som 40-åring, må jeg kle meg litt annerledes;) Kroppen forandrer seg merkelig nok med alderen, hrmp ;( 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Absolutt;) Og modige òg! Likte sexy klær da jeg var yngre, men som 40-åring, må jeg kle meg litt annerledes;) Kroppen forandrer seg merkelig nok med alderen, hrmp ;( Hihi, takk :0) Lurer på hvordan jeg skal kle meg når jeg blir 40 år... Men det endrer seg vel naturlig etter kroppen. Så får man rette det som rettes kan ;0) 0 Siter
Shova Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Hihi, takk :0) Lurer på hvordan jeg skal kle meg når jeg blir 40 år... Men det endrer seg vel naturlig etter kroppen. Så får man rette det som rettes kan ;0) Helt korrekt;) Det kommer riktignok ganske så snikende, og plutselig en dag er ikke minikjole lenger et valg, he, he. Husk å trene;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.