Gå til innhold

dere som har vært på et innebad før...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt korrekt;) Det kommer riktignok ganske så snikende, og plutselig en dag er ikke minikjole lenger et valg, he, he.

Husk å trene;)

He, he, er nok slik ja..Får bare nyte kjolene mens jeg kan ;0)

Trene ja, det er viktig for å holde form og fasong. :0)

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

19

• mrxx

12

• Lotte :o)

11

• Jølsen

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den likte ikke jeg... :0)

Hehe, det er fordi du ikke har sett min ;o)

Skrevet

Jeg liker badedraktene til Ed Hardy, de kunne jeg gått med!

2574668654_db8ea158c6.jpg?v=0

Og de har en bikini jeg har såå lyst på..Men litt dyrt da..

:0)

Den hadde ikke jeg brukt i svømmehallen når jeg skulle trene altså ;o)

Hehe

Skrevet

Absolutt;) Og modige òg!

Likte sexy klær da jeg var yngre, men som 40-åring, må jeg kle meg litt annerledes;) Kroppen forandrer seg merkelig nok med alderen, hrmp ;(

Nei, nå må du gi deg. Jeg ser helt likedan ut jeg ;o)

Skrevet

Har nå lest hele tråden. :-)

Innebad... Litt av et navn. Ville nok sagt svømmehall. Spsielt siden det er snakk om trening. :-)

Så til bekledningen.

Er badevakt fra tid til annen. Varierer da om jeg bruker badedrakt eller bikini.

Når det gjelder de badende, er det også ganske varierende.

Men er planen din å trene ordentlig. Svømme langt eller raskt, ville jeg helt klart valgt en sportsmodell, være seg badedrakt eller bikini. Når det gjelder slike ting, synes jeg du bør tenke mest på hva som er behagelig å trene i. Utseende på drakta eller bikinien burde ikke telle så mye da.

Skal du bare plaske rundt og kose deg, da spiller det ikke så stor rolle. Kanskje bedre å kle seg i noe du trives i da. :-)

Skrevet

''kan jeg ha på meg en helt plain svart bikini eller vil jeg se helt dum ut da?''

Du vil nok få endel sjokkerende tilbakemeldinger, siden det ikke akkurat er noen hemmelighet at du oftest er å se naken. Så ja.

Skrevet

Jeg har middels pupper og de er ganske faste så jeg er ikke avhengig av å måtte ha mye "support"

Men den du linket til så fin ut den...den var jo ikke såå forskjellig fra den siste jeg linket til bortsett fra at den nok sitter bedre.e Jeg liker sånne knytebikinier til vanlig men det kan kanskje være et problem dersom man svømmer fort og den sklir av hehe..

Herregud, du er bare så dum.

Gjest men noen liker vel å se det også..
Skrevet

Jeg har vanlige bikinier på meg. Det eneste jeg må passe på er når jeg dykker at ikke puppene hopper utav overdelen når jeg når overflaten igjen.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Når jeg er i svømmehallen for å svømme, altså trene, så bruker jeg en sportsbikini. Den vet jeg sitter godt og er behagelig og svømme i. Det er vel en adidas jeg har nå.

Når jeg er der med guttungen bare for å plaske rundt, har jeg ofte en annen type bikini på meg, en mer fancy en ;o)

Du kan gå i hva du vil, og ingen ser rart på deg om du kommer i en svart enkel bikini for å svømme. Sånn knytebikini er ikke noe særlig synes jeg, for den sitter ikke så godt når du får opp farten litt.

Skrevet

''kan jeg ha på meg en helt plain svart bikini eller vil jeg se helt dum ut da?''

Du vil nok få endel sjokkerende tilbakemeldinger, siden det ikke akkurat er noen hemmelighet at du oftest er å se naken. Så ja.

Det er bedre å være naken enn dum Jølsen.

Skrevet

Det kan du gjøre som du vil med. Badedrakten holder det meste på plass, dessverre:-) Bikini er det mer å se for oss menn i tillegg hender det at puppene faller ut, eller nesten faller ut når dere kommer opp igjen etter et stup, eller at bikinunderdelen glir litt ned.

Så ut i fra disse kriteriene så synes jeg du skulle velge bikini:-) Hvor skulle du bade sa du?

Forøvrig er svømming en meget bra treningsform, da trenes de fleste muskelgrupper.

Jeg har vært konkurransesvømmer i min grønne ungdom:-)

Skrevet

Den var jo litt trist da... :0/

Da må du komme med en link til ei badedrakt man kan trene i svømmehallen med :)

*fryktelig spent*

;-)

Skrevet

Jeg liker badedraktene til Ed Hardy, de kunne jeg gått med!

2574668654_db8ea158c6.jpg?v=0

Og de har en bikini jeg har såå lyst på..Men litt dyrt da..

:0)

Sorry, så ikke at du allerede hadde lagt ut link ;-)

Omtrent sånn jeg venta meg, ja ;)

Men du.... _trene_ (svømme 1000 meter'n?) i ei sånn drakt?

Skrevet

Ok takk for svar:)

Da høres det ut som det går greit at jeg har på bikini. Men så lurer jeg på om de fleste går sånn:

http://www.swimoutlet.com/photos/4154-2T.jpg

http://www.dressinstyle.co.uk/shop/images/ad6idas-bikini.jpg

eller om det går greit å gå sånn:

http://ecx.images-amazon.com/images/I/41-I2hYp8lL.jpg

http://cdn.overstock.com/images/products/P11181314.jpg

De fleste går nok i de to øverste, men det er helt sikkert noen som går i helt vanlige bikinier (som de to nederste) også. Det viktigste er uansett at du slipper bikinier som gnager e.l. dersom du har planer om å virkelig _trene_ i bassenget.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1224654448' post='3992281]

Når jeg er i svømmehallen for å svømme, altså trene, så bruker jeg en sportsbikini. Den vet jeg sitter godt og er behagelig og svømme i. Det er vel en adidas jeg har nå.

Når jeg er der med guttungen bare for å plaske rundt, har jeg ofte en annen type bikini på meg, en mer fancy en ;o)

Du kan gå i hva du vil, og ingen ser rart på deg om du kommer i en svart enkel bikini for å svømme. Sånn knytebikini er ikke noe særlig synes jeg, for den sitter ikke så godt når du får opp farten litt.

Hva skjer med stomien din når du bader med bikini?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hva skjer med stomien din når du bader med bikini?

Ingenting. Den er kontinent, så det eneste jeg har er ett lite hudfarget plaster på magen.

Gjest ulle litu
Skrevet

Jeg er i den alder og forfatning at det eneste som er pent er hel sort badedrakt! hehe... Men ellers går folk i det som passer, bikini eller badedrakt. Avhengig av hva en trives i, skulle jeg tro. Eller hva en vil vise fram eller skjule kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...