Gjest Elextra Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Kanskje er jeg gammeldags, men jeg synes det gjør seg best med badedrakt i svømmehall. Men helt greit med bikini også, om du føler deg komfortabel med det. Selv ville jeg følt meg litt for avkledd med bikini i svømmehallen - bikini er noe jeg bruker når det er veldig varmt og jeg ønsker mest mulig sol på kroppen. Stusser forøvrig over betegnelsen innebad og at du aldri har vært i en svømmehall før(!?). 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg bruker badedrakt i svømmebasseng. Tenåringene ser jeg bruker shorts med bikinitopp, men det er kun når de bader for moro. På trening bruker de badedrakt. 0 Siter
Jølsen Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1224660176' post='3992352] Ingenting. Den er kontinent, så det eneste jeg har er ett lite hudfarget plaster på magen. Ah! Trodde du drev og grisa noe jævlig jeg! Men kjekk løsning! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Ah! Trodde du drev og grisa noe jævlig jeg! Men kjekk løsning! Ingen med stomi griser noe jævlig, kontinent eller ikke. De med vanlig stomi på magen kan gå i svømmehallen like mye som deg og meg. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Det vanligste er badedrakt, en sånn sportstype, men jeg kan ikke tenke meg at noen ser rart på deg om du har bikini. Ville kanskje ikke tatt den minste du har akkurat da men :-) 0 Siter
morsan Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Ok fint..takk for svar :-) Men appropo innebad - hva kaller du det? Det er vel kanskje mere riktig å si innendørs svømmehall, men jeg hører nesten bare folk omtale det som innebad Du trenger ikke si "innendørs" - det holder med "svømmehall"! :-) Jeg stusset også over betegnelsen "innebad" - begynte å lure på hva slags dårlige sanitære forhold du var vant til, ref utedo og slikt;-) 0 Siter
morsan Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 He, he, jeg er den jeg er ;0) Har du forresten kjøpt sånn klistre-på-bikini? Og isåfall: Har du brukt den i en svømmehall? ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Har du forresten kjøpt sånn klistre-på-bikini? Og isåfall: Har du brukt den i en svømmehall? ;-) *latterbrøl* ;D 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 *Kremt* Jeg er redd alle får bakoversveis ;0) Men her har jeg kjøpt to bikinier : http://bikiniflirt.com/bikinis3.htm Og du stiller i "strapless stick-on" bikini i svømmhallen? *fnis* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Sorry, så ikke at du allerede hadde lagt ut link ;-) Omtrent sånn jeg venta meg, ja Men du.... _trene_ (svømme 1000 meter'n?) i ei sånn drakt? Går vel fint det? :0) hehe! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Og du stiller i "strapless stick-on" bikini i svømmhallen? *fnis* Hihi, så klart! ;0) Nope, de der er litt i det meste laget for meg også.. Men greie å ha under klær da! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Har du forresten kjøpt sånn klistre-på-bikini? Og isåfall: Har du brukt den i en svømmehall? ;-) Nei, jeg hadde aldri troppet opp i svømmehallen med de klisterene der! Hehe! Men de er grie å ha under klær da. :0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Går vel fint det? :0) hehe! Tenkte jeg det ikke - du har ikke prøvd? ;-) Når jeg svømmer 1000-meter'n, så MÅ jeg ha badetøy uten dilldall ellers blir det bare ubehagelig. Armene strekkes og man får vondt i skuldre og nakke av slike badedrakter du linker til. Drar jeg i svømmehallen for å vise meg fram over vann, så er den badedrakta sikkert okei ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Hihi, så klart! ;0) Nope, de der er litt i det meste laget for meg også.. Men greie å ha under klær da! Hva er vitsen med å ha slikt under klær? De holder jo ingen ting på plass, under klær kan man vel like godt gå uten? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Tenkte jeg det ikke - du har ikke prøvd? ;-) Når jeg svømmer 1000-meter'n, så MÅ jeg ha badetøy uten dilldall ellers blir det bare ubehagelig. Armene strekkes og man får vondt i skuldre og nakke av slike badedrakter du linker til. Drar jeg i svømmehallen for å vise meg fram over vann, så er den badedrakta sikkert okei ;-) Hmm...Jeg har svømt endel, men alltid i bikini da. Så jeg har ikke prøvd denne badedrakten nei. Men den er Kul da ;=) Jeg har aldri fått vondt noen steder. :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Hva er vitsen med å ha slikt under klær? De holder jo ingen ting på plass, under klær kan man vel like godt gå uten? Men visst du har noe som gjerne er litt gjennomsiktig.. Jeg har en topp, som er snøring i hele ryggen. Kan ikke gå med bh under..Samtidig, i det rette lyset, kan man skimte brystvortene..Da syns jeg det er greit med et lite klister ;0) Støtte, i alle dager, jeg har da ikke henge bryster!! Mohaahahha! ;0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Hmm...Jeg har svømt endel, men alltid i bikini da. Så jeg har ikke prøvd denne badedrakten nei. Men den er Kul da ;=) Jeg har aldri fått vondt noen steder. :0) Det er sikkert fordi jeg svømmer mye kjappere enn deg? Hehe, neida, bare tulla ;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Det er sikkert fordi jeg svømmer mye kjappere enn deg? Hehe, neida, bare tulla ;-) Håhåhåhå, hør på den du! ;0) Men du gjør nok det...Jeg jabber for mye, så jeg glemmer å svømme jeg! Hihi! ;0) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Men visst du har noe som gjerne er litt gjennomsiktig.. Jeg har en topp, som er snøring i hele ryggen. Kan ikke gå med bh under..Samtidig, i det rette lyset, kan man skimte brystvortene..Da syns jeg det er greit med et lite klister ;0) Støtte, i alle dager, jeg har da ikke henge bryster!! Mohaahahha! ;0) Hehe, ok *S* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Hehe, ok *S* Forresten venter jeg på denne http://www.unbra.no/nettbutikk/silikon-unbra Litt dumt at de kun hadde min str i sort...Men, men... :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.