Gå til innhold

dere som har vært på et innebad før...

Anbefalte innlegg

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

19

• mrxx

12

• Lotte :o)

11

• Jølsen

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den er vel til å ha inni bh'en og ikke i stedet for - eller?

Det er istedet for bh. Ser jo kjempe greit ut, spesielt under kjoler eller topper med åpen rygg. :0)

Blir spennende å se om det funker like bra da ;0)

Gjest Elextra
Skrevet

Det er istedet for bh. Ser jo kjempe greit ut, spesielt under kjoler eller topper med åpen rygg. :0)

Blir spennende å se om det funker like bra da ;0)

Ja, det blir spennende - hadde ikke vært noe for meg, tror jeg! *S* Jeg liker at bh'en holder sakene litt på plass.

Skrevet

Ja, det blir spennende - hadde ikke vært noe for meg, tror jeg! *S* Jeg liker at bh'en holder sakene litt på plass.

Men den skal holde på plass, du skal tom få tilen kløft :0)

Gjest Elextra
Skrevet

Men den skal holde på plass, du skal tom få tilen kløft :0)

Imponerende.

Skrevet

Forresten venter jeg på denne

http://www.unbra.no/nettbutikk/silikon-unbra

Litt dumt at de kun hadde min str i sort...Men, men...

:0)

Sånn har jeg, var jo en kampanje her inne for et par år(?) siden, jeg er lettpåvirkelig!

Men jeg har aldri brukt den, de toppene jeg har som har åpen rygg og jeg ikke kan ha BH under, har sånn utrigning at den visest foran, argh.

Men nå ga du meg en ide om å begynne å se mer rundt etter en kjole eller topp til jul der denne kan komme til nytte!

Skrevet

Sånn har jeg, var jo en kampanje her inne for et par år(?) siden, jeg er lettpåvirkelig!

Men jeg har aldri brukt den, de toppene jeg har som har åpen rygg og jeg ikke kan ha BH under, har sånn utrigning at den visest foran, argh.

Men nå ga du meg en ide om å begynne å se mer rundt etter en kjole eller topp til jul der denne kan komme til nytte!

Ja, det er jo litt kjipt da...

Men du får ta deg ei runde nå da :0)

Håper du finner deg noe fint!

Jeg hadde en, men men var for liten, så da så puppene helt rare ut..Gav den til ei venninne. Hun var fin med den!

Så nå satser jeg på at denne passer! :0)

candyqueen_83
Skrevet

Badedrakt. Jeg syns det ser litt dumt ut med bikini i basseng innendørs. Men det er jo noen som bruker det og.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg liker badedraktene til Ed Hardy, de kunne jeg gått med!

2574668654_db8ea158c6.jpg?v=0

Og de har en bikini jeg har såå lyst på..Men litt dyrt da..

Hadde du kommet i svømmehallen med en sånn, hadde jeg nok flira.

Skrevet

Tipper du er fra Drammen...! Her har vi iallefall alltid sagt innebadet, utebadet var Marienlystbadet ;-)

Tror det er mest vanlig med badedrakt, og mye mer behagelig å svømme med.

Svømming er flott trening.

Skrevet

Kanskje er jeg gammeldags, men jeg synes det gjør seg best med badedrakt i svømmehall. Men helt greit med bikini også, om du føler deg komfortabel med det. Selv ville jeg følt meg litt for avkledd med bikini i svømmehallen - bikini er noe jeg bruker når det er veldig varmt og jeg ønsker mest mulig sol på kroppen.

Stusser forøvrig over betegnelsen innebad og at du aldri har vært i en svømmehall før(!?).

Her kalles det innebad.

Og nei jeg har ikke vært i en svømmehall før. Jeg har bodd mesteparten av livet mitt i et veldig varmt land og der svømte vi ute. Fantes ikke svømmehaller der.

Skrevet

Du og mora2;)))

Nja.. jeg kunne aldri i verden finne på å gå i bikinier og mye av klærne som mora linker til. Jeg liker å kle meg sexy på soverommet og på byen, men det må ikke bli vulgært.

Jeg er opptatt av klær og mote, det kan jeg si, og jeg tror også at mora er opptatt av hva hun har på seg, men ellers har vi ikke så lik klessmak.

Når det er sagt synes jeg at mora er tøff som driter i hva alle andre her inne synes og går med det hun har lyst til :-)

Skrevet

Det kan du gjøre som du vil med. Badedrakten holder det meste på plass, dessverre:-) Bikini er det mer å se for oss menn i tillegg hender det at puppene faller ut, eller nesten faller ut når dere kommer opp igjen etter et stup, eller at bikinunderdelen glir litt ned.

Så ut i fra disse kriteriene så synes jeg du skulle velge bikini:-) Hvor skulle du bade sa du?

Forøvrig er svømming en meget bra treningsform, da trenes de fleste muskelgrupper.

Jeg har vært konkurransesvømmer i min grønne ungdom:-)

"Jeg har vært konkurransesvømmer i min grønne ungdom:-)"

Hehe du imponerer stadig! ;-)

Jeg vet at svømming er bra trening, og jeg svømte mye da jeg bodde i utlandet, men nå er det leenge siden :)

Men det skal jeg forandre på så fort "antrekket" er klart ;-)

Skrevet

Du trenger ikke si "innendørs" - det holder med "svømmehall"! :-)

Jeg stusset også over betegnelsen "innebad" - begynte å lure på hva slags dårlige sanitære forhold du var vant til, ref utedo og slikt;-)

Det er vanlig å si innebad her :) Men jeg skjønner utifra denne tråden at det ikke er så veldig vanlig andre steder.

Skrevet

Det kan du gjøre som du vil med. Badedrakten holder det meste på plass, dessverre:-) Bikini er det mer å se for oss menn i tillegg hender det at puppene faller ut, eller nesten faller ut når dere kommer opp igjen etter et stup, eller at bikinunderdelen glir litt ned.

Så ut i fra disse kriteriene så synes jeg du skulle velge bikini:-) Hvor skulle du bade sa du?

Forøvrig er svømming en meget bra treningsform, da trenes de fleste muskelgrupper.

Jeg har vært konkurransesvømmer i min grønne ungdom:-)

Jeg bruker bikini i svømmehallen (plasker med ungene, ikke mye trening). Det er fordi jeg ser helt idiotisk snål ut i badedrakt. Det lille som er av pupper blir jo helt kremt flatt :( Ikke pent.

Takke meg til bikini m/pushup. *sær og forfengelig*

Si i fra når du skal lære meg å svømme på ryggen, da. ;o) Jeg tror jeg synker og drukner hver gang jeg prøver, hehe!

Skrevet

De fleste går nok i de to øverste, men det er helt sikkert noen som går i helt vanlige bikinier (som de to nederste) også. Det viktigste er uansett at du slipper bikinier som gnager e.l. dersom du har planer om å virkelig _trene_ i bassenget.

Ja jeg tror jeg må ha noe som sitter bra. Jeg skal _trene_ ja :)

Skrevet

Har nå lest hele tråden. :-)

Innebad... Litt av et navn. Ville nok sagt svømmehall. Spsielt siden det er snakk om trening. :-)

Så til bekledningen.

Er badevakt fra tid til annen. Varierer da om jeg bruker badedrakt eller bikini.

Når det gjelder de badende, er det også ganske varierende.

Men er planen din å trene ordentlig. Svømme langt eller raskt, ville jeg helt klart valgt en sportsmodell, være seg badedrakt eller bikini. Når det gjelder slike ting, synes jeg du bør tenke mest på hva som er behagelig å trene i. Utseende på drakta eller bikinien burde ikke telle så mye da.

Skal du bare plaske rundt og kose deg, da spiller det ikke så stor rolle. Kanskje bedre å kle seg i noe du trives i da. :-)

Jeg hadde tenkt til å trene ja :) Tror jeg skal ta meg en tur i en sportsbutikk etterpå for å se om de har noen bra bikinier som ser litt sporty ut men som også er fine å se på. Er kanskje ikke helt sesongen for å gå på bikini shopping nå men..

Skrevet

Jeg liker badedraktene til Ed Hardy, de kunne jeg gått med!

2574668654_db8ea158c6.jpg?v=0

Og de har en bikini jeg har såå lyst på..Men litt dyrt da..

Ed Hardy har sykt mye kult! Bikinien du linket til var rå men kanskje ikke akkurat i en svømmehall ;-)

Skrevet

Kjøp en med cuper til puppene, med mindre du har svære pupper. Jeg ser paddeflat ut med badedrakt. Den trykker jo puppene innover :-(

Tell me! Herregud, jeg trenger en link til en badedrakt som pusher puppene opp og frem! Gjerne i rødt, slik at jeg kan leke Baywatch i Pirbadet, hehe! ;p

Må ha rettelig badeantrekk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...