Lotte :o) Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg ville ikke hatt de to nederste, men det er fordi jeg har så store pupper at den første av de to ville blitt for vulgær, og nummer to hadde ikke holdt til å plass hvis jeg skulle røre på meg, pluss at jeg misliker sånn knyte-truse.. Jeg kunne f.eks hatt denne: http://www.sportmann.no/PSNWeb/Assets/ProductImages/Large/296016_01.jpg Fin! 0 Siter
fresja Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg går på svømming på skolen en kveld i uken. Har en mørk badedraket, som skulle være spesielt egnet for bading i klorvann. Ingen av de voksne kvinnene som har vært der, hadde bikinini, men noen av de store jentene. Husk badehette! Det pleier være påbudt. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg hadde tenkt til å trene ja Tror jeg skal ta meg en tur i en sportsbutikk etterpå for å se om de har noen bra bikinier som ser litt sporty ut men som også er fine å se på. Er kanskje ikke helt sesongen for å gå på bikini shopping nå men.. Lykke til med jakten på en bikini. Helt enig i at de ikke er de mest sexy, men det finnes heldigivs litt forskjell på dem, slik at du kan fremstå som frisk og aktiv. Så får du heller ha på noe flott til og fra svømmehallen, eller innebadet, om du vil. :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 "Jeg har vært konkurransesvømmer i min grønne ungdom:-)" Hehe du imponerer stadig! ;-) Jeg vet at svømming er bra trening, og jeg svømte mye da jeg bodde i utlandet, men nå er det leenge siden Men det skal jeg forandre på så fort "antrekket" er klart ;-) Antrekket bør ikke være det største problemet. Forøvrig kan jeg gi deg svømmetrening, det skal bli saker det:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1224688127' post='3992936] Jeg bruker bikini i svømmehallen (plasker med ungene, ikke mye trening). Det er fordi jeg ser helt idiotisk snål ut i badedrakt. Det lille som er av pupper blir jo helt kremt flatt Ikke pent. Takke meg til bikini m/pushup. *sær og forfengelig* Si i fra når du skal lære meg å svømme på ryggen, da. ;o) Jeg tror jeg synker og drukner hver gang jeg prøver, hehe! Ryggsvømming skal jeg lære deg, kan lære deg det meste jeg:-) Holder du på å drukne så iler jeg til med munn mot munn metoden:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Ryggsvømming skal jeg lære deg, kan lære deg det meste jeg:-) Holder du på å drukne så iler jeg til med munn mot munn metoden:-) Det høres bra ut :-) Det er et pluss at du kan livredning .-) 0 Siter
morsan Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Ryggsvømming skal jeg lære deg, kan lære deg det meste jeg:-) Holder du på å drukne så iler jeg til med munn mot munn metoden:-) Trodde ikke du drev med ryggsvømming.... ref "tenk på broarna, Pekka!" 0 Siter
mrxx Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Trodde ikke du drev med ryggsvømming.... ref "tenk på broarna, Pekka!" Derfor svømmer jeg aldri på rygg i elvene, bare i basseng hvor det er høyt under taket:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1224691558' post='3992980] Det høres bra ut :-) Det er et pluss at du kan livredning .-) Ja, jeg vet hvordan jeg skal få liv i deg:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Trodde ikke du drev med ryggsvømming.... ref "tenk på broarna, Pekka!" *LOL* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Ja, jeg vet hvordan jeg skal få liv i deg:-) Det er bra du sier det, da jeg har vært _litt_ i tvil om den biten den siste timen *s* Er det sant at du er Bruce Springsteens bror? ;o) 0 Siter
mrxx Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1224694365' post='3993013] Det er bra du sier det, da jeg har vært _litt_ i tvil om den biten den siste timen *s* Er det sant at du er Bruce Springsteens bror? ;o) Selvsagt er jeg broren hans, du er vel ikke i tvil om det? så hvorfor lurer du på det nå da? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Håhåhåhå, hør på den du! ;0) Men du gjør nok det...Jeg jabber for mye, så jeg glemmer å svømme jeg! Hihi! ;0) Da så ;-P 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1224688400' post='3992941] Tell me! Herregud, jeg trenger en link til en badedrakt som pusher puppene opp og frem! Gjerne i rødt, slik at jeg kan leke Baywatch i Pirbadet, hehe! ;p Må ha rettelig badeantrekk. Badedrakta mi er nok et par-tre år gammel, så jeg har desverre ingen link :-( Det er ikke akkurat sånn at jeg får Baywatchpupper i den, men man kan iallefall se at jeg er hunkjønn *kremt* Det er et slags BH-innlegg inni badedrakta, men ikke noen sånne stive, spisse saker (hehe, tenker på slike storblomstrete badedrakter som gamle kjerringer går i...svære, spisse pupper får de ;-)). Satser på at noen andre kan sende en link, for jeg skulle hatt ei ny badedrakt jeg også! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Selvsagt er jeg broren hans, du er vel ikke i tvil om det? så hvorfor lurer du på det nå da? Jeg var på en motorsykkeltur i natt. Han som kjørte bak meg ropte plutselig "Brems Lotte!", og jeg høgg inn bremsen. Jeg skrensa og stansa på kanten av stupet... og var lettet, skremt og forvirra, alt var kaos. Jeg snudde meg, og så rett på han som ropte. Han var _den_ kjekkingen, og ligna litt på Bruce! *hehe* Fortsettelsen får du ikke... *s* 0 Siter
mrxx Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1224707037' post='3993213] Jeg var på en motorsykkeltur i natt. Han som kjørte bak meg ropte plutselig "Brems Lotte!", og jeg høgg inn bremsen. Jeg skrensa og stansa på kanten av stupet... og var lettet, skremt og forvirra, alt var kaos. Jeg snudde meg, og så rett på han som ropte. Han var _den_ kjekkingen, og ligna litt på Bruce! *hehe* Fortsettelsen får du ikke... *s* Hehe....du har rett, det var jeg som kjørte bak:-) Men jeg husker ikke fortsettelsen, så den må du nok ut med:-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Skrevet 22. oktober 2008 Antrekket bør ikke være det største problemet. Forøvrig kan jeg gi deg svømmetrening, det skal bli saker det:-) Du og jeg lettkledde i et basseng? Er det trygt da? ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Du og jeg lettkledde i et basseng? Er det trygt da? ;-) Hehe, du sier noe, men som jeg sa til Lotte, så kan jeg munn til munn metoden, så jeg skal nok holde liv i deg:-) 0 Siter
Shova Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Nei, nå må du gi deg. Jeg ser helt likedan ut jeg ;o) Jasså, du;) Har du hørt om fornektelse? *hoster diskrèt* 0 Siter
Shova Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Nja.. jeg kunne aldri i verden finne på å gå i bikinier og mye av klærne som mora linker til. Jeg liker å kle meg sexy på soverommet og på byen, men det må ikke bli vulgært. Jeg er opptatt av klær og mote, det kan jeg si, og jeg tror også at mora er opptatt av hva hun har på seg, men ellers har vi ikke så lik klessmak. Når det er sagt synes jeg at mora er tøff som driter i hva alle andre her inne synes og går med det hun har lyst til :-) Ja, hun er tøffere en toget;)) Litt tøff du også etter hva jeg har lest av deg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.