Gå til innhold

dere som har vært på et innebad før...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe....du har rett, det var jeg som kjørte bak:-)

Men jeg husker ikke fortsettelsen, så den må du nok ut med:-)

*s*

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

19

• mrxx

12

• Lotte :o)

11

• Jølsen

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224757813' post='3993700]

*s*

Nå hadde jeg forventet en lengre og dypere avklaring. Men ble det noe på deg om natten? Det er i grunnen det viktigste, det andre kan utelates, hehe.

Skrevet

Nå hadde jeg forventet en lengre og dypere avklaring. Men ble det noe på deg om natten? Det er i grunnen det viktigste, det andre kan utelates, hehe.

Sannheten er at jeg bråvåkna kl 05 av dette. Jeg fikk aldri drømt det ferdig. Så hvis det var deg, må du fortelle resten ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224758598' post='3993717]

Sannheten er at jeg bråvåkna kl 05 av dette. Jeg fikk aldri drømt det ferdig. Så hvis det var deg, må du fortelle resten ;o)

Synd du sov, for dette var jævlig bra:-)

Skrevet

Synd du sov, for dette var jævlig bra:-)

Jaja, man kan ikke få ((med) seg) alt her i verden! *s*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224761081' post='3993759]

Jaja, man kan ikke få ((med) seg) alt her i verden! *s*

Du gikk glipp av noe der gitt.

Skrevet

Hadde du kommet i svømmehallen med en sånn, hadde jeg nok flira.

Da måtte du bare flira så mye du ville, jeg hadde bare rettet ryggen enda mer ;=)

Skrevet

Nja.. jeg kunne aldri i verden finne på å gå i bikinier og mye av klærne som mora linker til. Jeg liker å kle meg sexy på soverommet og på byen, men det må ikke bli vulgært.

Jeg er opptatt av klær og mote, det kan jeg si, og jeg tror også at mora er opptatt av hva hun har på seg, men ellers har vi ikke så lik klessmak.

Når det er sagt synes jeg at mora er tøff som driter i hva alle andre her inne synes og går med det hun har lyst til :-)

Hihi, takker :0)

Ikke alt jeg linker til jeg går med da ;0)

Skrevet

Ed Hardy har sykt mye kult! Bikinien du linket til var rå men kanskje ikke akkurat i en svømmehall ;-)

Ja, de har knall mye fint!

Men så sinnsykt dyrt da...

Har sett endel på ebay, så kunne jo kjøpt noe derfra. :0)

Skrevet

Jeg synes det er litt for gammeldags oppfatning at man bør bruke badedrakt i svømmehall, jeg har på meg bikini. En svart "nøytral" er helt ok i mine øyne, jeg ville ikke registrert det i det hele tatt.

Skrevet

Ja, om det funker ;0)

Det gjør den! Til og med jeg får kløft (minikløft da, men ;)) med den :)

Skrevet

Den har jeg - i den lyse fargen :)

Fikk min i dag, men ser ut som den er litt stor i str.......

Ikke kan jeg prøve den heller :0/

Vurderer å bytte den i en str mindre.

Har du merket om du måtte ned en str?

:0)

Skrevet

Fikk min i dag, men ser ut som den er litt stor i str.......

Ikke kan jeg prøve den heller :0/

Vurderer å bytte den i en str mindre.

Har du merket om du måtte ned en str?

:0)

Min er i str B og det er den størrelsen jeg vanligvis bruker i vanlige BH'er også. Hmm,ikke så lett når du ikke kan prøve den, nei... Prøve å legge cupene inni en av dine vanlige BH'er (uten å ta av plasten), for å se om cupen er lik?

Gjest badehette
Skrevet

Jeg går på svømming på skolen en kveld i uken. Har en mørk badedraket, som skulle være spesielt egnet for bading i klorvann. Ingen av de voksne kvinnene som har vært der, hadde bikinini, men noen av de store jentene.

Husk badehette! Det pleier være påbudt.

Tuller du? Angående badehette alså. Ikke et eneste av de innebad/svømmebasseng/gadeland jeg har vært i bruker folk badehette. Med unntak av når konkurransesvømmerne er på trening.

Skrevet

Tuller du? Angående badehette alså. Ikke et eneste av de innebad/svømmebasseng/gadeland jeg har vært i bruker folk badehette. Med unntak av når konkurransesvømmerne er på trening.

Snuppa skal på svømming på sfo for tiden og da er det påbudt med badehette.

Gjest badehette
Skrevet

Snuppa skal på svømming på sfo for tiden og da er det påbudt med badehette.

Ja, på skolene er det vel ofte sånn. Vi brukte også badehette på skolen. Men i sånne fritidsbad?

Vel, jeg ville bare advare trådstarter om at hun muligens kom til å føle seg litt dum om hun troppet opp med badehette og ingen andre hadde det. Hun spør jo fordi hun ikke er vant til slike bad.

Skrevet

På skolen der også voksne kan bade en gang i uken henger det skilt om at vi må ha bruke badehette. Har noen glemt den, kan de leie en.

Så vidt jeg kusker brukte vi også badehette da vi badet på gymnaset.

candyqueen_83
Skrevet

Da måtte du bare flira så mye du ville, jeg hadde bare rettet ryggen enda mer ;=)

:o)

Skrevet

Min er i str B og det er den størrelsen jeg vanligvis bruker i vanlige BH'er også. Hmm,ikke så lett når du ikke kan prøve den, nei... Prøve å legge cupene inni en av dine vanlige BH'er (uten å ta av plasten), for å se om cupen er lik?

Ja, det kunne jeg jo teste..

Bestilte DD, bruker både det og D cup, men mulig jeg skal satse på D-cup..

Får ringe inn til de i morgen å høre! Takker :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...