Gå til innhold

Hvor få tak i Microsoft Office 2000?

Anbefalte innlegg

Gjest hasta la vista
Skrevet

Eksterer det noe sted man kan få tak i Mikrosoft Office Word 2000 gratis/nedlastbart?

Nye Vista er noe dritt.

Skrevet

Microsoft Office er ikke gratis. Hvis det ikke er veldig viktig for deg at det er akkurat Microsofts Office-pakke, så kan du prøve OpenOffice (http://www.openoffice.org/), som fungerer veldig likt og er gratis.

Skrevet

Microsoft Office er ikke gratis. Hvis det ikke er veldig viktig for deg at det er akkurat Microsofts Office-pakke, så kan du prøve OpenOffice (http://www.openoffice.org/), som fungerer veldig likt og er gratis.

Jeg brukte en kort, meget kort!; periode OpenOffice og kan ikke fatte at noen liker den tekstbehandleren der - den var jo helt elendig!

Nå er jeg ikke overbegeistret for Word 2000 heller for å si det sånn...

Skrevet

Jeg brukte en kort, meget kort!; periode OpenOffice og kan ikke fatte at noen liker den tekstbehandleren der - den var jo helt elendig!

Nå er jeg ikke overbegeistret for Word 2000 heller for å si det sånn...

Det kommer jo litt an på hvilke oppgaver man skal utføre. Den har blitt mye bedre siden de tidlige versjonene :) Jeg bruker MS Office og OpenOffice litt om hverandre, og de er så like at jeg ikke tenker over hvilket program jeg bruker. Så lenge jeg kan få overskrifter, index og fotnoter er jeg i grunn fornøyd, så kravene er ikke så store.

Skrevet

Det kommer jo litt an på hvilke oppgaver man skal utføre. Den har blitt mye bedre siden de tidlige versjonene :) Jeg bruker MS Office og OpenOffice litt om hverandre, og de er så like at jeg ikke tenker over hvilket program jeg bruker. Så lenge jeg kan få overskrifter, index og fotnoter er jeg i grunn fornøyd, så kravene er ikke så store.

Det er noen år siden jeg brukte OO nå da, den gangen kunne ikke OO lese *.doc-filer engang og det ble jo helt håpløst når jeg vekslet mellom de to programmene. Forhåpentligvis har det blitt mye bedre nå!

Skrevet

Det er noen år siden jeg brukte OO nå da, den gangen kunne ikke OO lese *.doc-filer engang og det ble jo helt håpløst når jeg vekslet mellom de to programmene. Forhåpentligvis har det blitt mye bedre nå!

Har aldri hatt noe problem med å åpne .doc og andre MS-formater.

Skrevet

Har aldri hatt noe problem med å åpne .doc og andre MS-formater.

Det er 5 år siden jeg brukte OO og jeg kommer ikke til å gå tilbake til det frivillig. Men det har sikkert blitt forbedret mange ganger siden da. :o)

Gjest hasta la vista
Skrevet

Det er 5 år siden jeg brukte OO og jeg kommer ikke til å gå tilbake til det frivillig. Men det har sikkert blitt forbedret mange ganger siden da. :o)

hvilket skriveprogram anbefales? :-)

Gjest Kanskje greit at du er klar over forskjellen på sw og os?
Skrevet

Du laster ned det du trenger fra en eller annen torrent side hvis du ikke tar det med lisenser og at dette faktisk ikke er et gratis tilgjengelig program høytidelig.

Men hvorfor i all verden skal du ha office 2000 fordi du ikke liker Vista? Vista blir ikke borte om du bytter officepakke..... Og skal du først installere office så gå nå i det minste etter office 2003 da - den er mye bedre.

Skrevet

Du laster ned det du trenger fra en eller annen torrent side hvis du ikke tar det med lisenser og at dette faktisk ikke er et gratis tilgjengelig program høytidelig.

Men hvorfor i all verden skal du ha office 2000 fordi du ikke liker Vista? Vista blir ikke borte om du bytter officepakke..... Og skal du først installere office så gå nå i det minste etter office 2003 da - den er mye bedre.

Regner med at vedkommende snakker om office 2008, gjerne kallt office vista (siden det er den nyeste).

Og den siste officen har et helt nytt oppsett ift eldre officeutgaver, så jeg skjønner godt hvorfor vedkommende ønsker å bytte.

Skrevet

Du kan laste ned en patch som gir deg samme menyer og layout som gamle office.

Google litt så finner du det nok.

Gjest Kanskje like greit at jeg lærer meg dette før jeg bryr nesa... :-)
Skrevet

Regner med at vedkommende snakker om office 2008, gjerne kallt office vista (siden det er den nyeste).

Og den siste officen har et helt nytt oppsett ift eldre officeutgaver, så jeg skjønner godt hvorfor vedkommende ønsker å bytte.

Aha - jeg er litt treg jeg da :-)

Skrevet

Aha - jeg er litt treg jeg da :-)

Mange blander mellom office og windows, så det er godt mulig jeg er på bærtur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...