Gå til innhold

Velkommen velkommen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velkommen, velkommen til deg som til store og til små! Velkommen, velkommen til deg som titter på! Til vårt vertshus Den Gyldne Hale, hvor vi bruker tegn og tale! Sett deg ned og følg med nåååå!

God morgen togli og endel andre!

Skrevet

Takk for gjensyn :))

Jeg synes jo det er ekstra artig at jeg er god venn med han som spilte pikkoloen i serien - og han ser absolutt ikke slik ut idag ;-)

Mannen min var forresten på audition til den rollen, men det var under sterkt press han deltok ;-P

Skrevet

Jeg synes jo det er ekstra artig at jeg er god venn med han som spilte pikkoloen i serien - og han ser absolutt ikke slik ut idag ;-)

Mannen min var forresten på audition til den rollen, men det var under sterkt press han deltok ;-P

Ha ha ha, stili ! :-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg kan ikke skjønne hvorfor de ikke sender "Den gyldne hale" om igjen som julekalenderen på Nrk. Det er den beste som har gått noen gang. Jeg digga den :o)

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne hvorfor de ikke sender "Den gyldne hale" om igjen som julekalenderen på Nrk. Det er den beste som har gått noen gang. Jeg digga den :o)

Så bra at du likte den :))

Jeg synes også den kunne vært sendt på nytt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...