Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alltid like spendt på kveldens utfall på talefronten..

Blir like pinlig berørt hver gang noen starter talen med "Jeg er jo ingen taler..", og "Jeg kunne stått her og snakket i hele kveld.."

" Jeg håper _dere_ blir lykklige" (med hardt sideblikk til eget følge) osv..

Skrevet

Gjør mennesker sånt? Hvilket bryllup snakker du om? Jeg er ikke helt med.

Skrevet

Ja, jeg har faktisk hørt varianter av disse tre i to brylluper!

Piiinlig..

Gjest når man snakker bryllup, jeg bare lurer
Skrevet

Er det greit å gå tidlig i bryllup hvis man synes det er kjedelig? Man skal vel helst gå etter brudeparet er dratt? Hvis det er kjedelig kan man gå etter middagen da?

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Jeg pleier å ha stor suksess med denne: Det ser dyrt ut å gifte seg, men det er ikke så ille. Vent til skilsmissen dere - det er det som koster penger.......

Skrevet

Er det greit å gå tidlig i bryllup hvis man synes det er kjedelig? Man skal vel helst gå etter brudeparet er dratt? Hvis det er kjedelig kan man gå etter middagen da?

Nei - det kan man ikke !

Gjest når man snakker bryllup, jeg bare lurer
Skrevet

Jeg mener også det. Jeg blir alltid til langt utpå kvelden selv om jeg kjeder meg. Et bryllup jeg var en gang var det en stor del av selskapet som forsvant før brudeparet. Litt stusselig.

Gjest Elextra
Skrevet

Mitt verste taleminne er faren til en venninne av meg som holdt en tre kvarters høyst seriøs hyllest til sin datter, om hvor suveren hun bestandig hadde vært både hjemme og ute, i skiløypa og på skolen etc. etc. etc. Det var skikkelig pinlig. Særlig for de av oss som viste at en del av faktaene var sannheter med modifikasjoner, men småpinlig var det vel for alle.

AneM1365380603
Skrevet

Mitt verste taleminne er faren til en venninne av meg som holdt en tre kvarters høyst seriøs hyllest til sin datter, om hvor suveren hun bestandig hadde vært både hjemme og ute, i skiløypa og på skolen etc. etc. etc. Det var skikkelig pinlig. Særlig for de av oss som viste at en del av faktaene var sannheter med modifikasjoner, men småpinlig var det vel for alle.

Da håper jeg dere hadde vin for å holde ut ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Da håper jeg dere hadde vin for å holde ut ;)

Hehe, det hadde vi, ja :D

Skrevet

Dette nevnte jeg i den andre tråden, men det var brudens far som ble overnervøs og ikke fikk fram en helt setning. Han sto bak stolen sin og knuget i den med hvite knoker, han stammet og stotret og prøvde gang på gang å begynne talen. Etter flere minutter sa han bare "skål" og satte seg.....;-)

Senere skulle brudgommens far holde tale, og det var litt mer som Elextra beskriver nedenfor her - en vannvittig hyllest til sønnen om alt han hadde utrettet, og dertil ekstremt lang tale.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...