Gå til innhold

Jobbe med punching

Gjest jobber du med regnskap?

Anbefalte innlegg

Gjest jobber du med regnskap?
Skrevet

Jeg skal starte på et kurs om ganske kort tid. som skal gi meg kunnskaper i regnskap. Jeg er grønn, men et sted må en altså begynne... Og nå spør jeg sikkert om noe "dumt". Men jeg leser i diverse jobbanonnser at en må gjøre en del "punching". Hva menes med dette ordet?

Takk for svar!

Gjest Elextra
Skrevet

Å punche vil si å legge inn data. Nokså kjedelig rutinejobb, som krever hurtighet og nøyaktighet.

Gjest Kontorskramla
Skrevet

Jeg jobber i regnskap og punching er å legge inn infoen fra f.eks. fakturaen til pc, altså slå inn datoer, summer etc

:)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Liste med tall i ene hånda, tastaturet i den andre - og noen timers jobbe med å overføre tallene fra papiret til data.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...