Gjest jobber du med regnskap? Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg skal starte på et kurs om ganske kort tid. som skal gi meg kunnskaper i regnskap. Jeg er grønn, men et sted må en altså begynne... Og nå spør jeg sikkert om noe "dumt". Men jeg leser i diverse jobbanonnser at en må gjøre en del "punching". Hva menes med dette ordet? Takk for svar! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Å punche vil si å legge inn data. Nokså kjedelig rutinejobb, som krever hurtighet og nøyaktighet. 0 Siter
Gjest Kontorskramla Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg jobber i regnskap og punching er å legge inn infoen fra f.eks. fakturaen til pc, altså slå inn datoer, summer etc 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Liste med tall i ene hånda, tastaturet i den andre - og noen timers jobbe med å overføre tallene fra papiret til data. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.