Gjest GA Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Guttungen er invitert til bursdag for ei jente i klassen. Hun har bedt hele klassen såvidt jeg vet. -så kom det en invitasjon fra en kompis i parallellklassen som skal ha "guttekveld" med film og popcorn akkurat samtidig. Guttungen vil selvfølgelig helst til kompisen (jenter er litt esj for tiden), -men bursdagsinnbydelsen kom jo først, og det blir jo litt trist for bursdagsjenta om ingen av gutta kommer? What to do? De er 9 år... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hva med å gjøre foreldrene til gutten oppmerksom på kollisjonen? Dersom det ikke er så mange gutter involvert, så kunne de kanskje byttet dag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvis det er veldig mange av guttene som er invitert på guttekveld, som også er invitert i bursdagen, så går det kanskje an å høre om guttekvelden kan flyttes? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hva med å gjøre foreldrene til gutten oppmerksom på kollisjonen? Dersom det ikke er så mange gutter involvert, så kunne de kanskje byttet dag? Enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjør oppmerksom på Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg ville ringt til foreldrene til gutten og fortalt at alle guttene i denne klassen er invitert i bursdag. Så kunne de kanskje flytte på guttekvelden? De hadde jo ingen forutsetning for å vite om kolisjonen. Særlig viktig hvis det er flere av din gutt fra denne klassen som er invitert begge steder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg hadde nok latt ham få gå på guttekvelden. Jenta risikerer nok ikke å sitte der med bare 3 gjester vil jeg tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg hadde prøvd å få flyttet en av tingene. Hvis det ikke går - vurdere litt. Har jenta mange venner og ditt barn er perifer men invitert fordi han er i klassen kan han dra på guttefesten. Har dere allerede takket ja til jentebursdagen så er det nok dit min sønn ville ha havnet... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 La gutten gå på gutteparty. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har han svar at han vil komme i bursdagen da? Dersom ho har invitert alle i klassen så kommer det nok veldig mange alikevel. Så send han til kameraten. Her har vi hatt filmkveld hvor snuppa inviterte to gutter og to jenter. De koste seg kjempemye med TV, film, hjemmelaget pizza og godterier. 4 timer gikk unna på rekordfart. Ho er like gammel som gutten din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvis jeg kjente guttens foreldre godt, ville jeg ringt dem og tipset om at selskapene kolliderte. Hvis det ikke lot seg gjøre å flytte guttekvelden, eller jeg ikke kjente dem så godt at jeg turte å ringe dem, hadde jeg prøvd å spørre sønnen om han visste om det var mange fra klassen som var bedt på guttekveld. Jeg hadde antagelig landet på å la ham gå på guttekvelden, med mindre han allerede hadde sagt ja takk til bursdagen. Når hun har bedt hele klassen, kan man regne med at det er mange som kommer i bursdagen uansett. Men da ville jeg sagt fra til bursdagsbarnets foreldre at sønnen ikke kommer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jenta mi inviterte mange gutter til ni årsdagen, det kom ingen. Så jeg tror ikke det er noen fare med å la han velge guttebursdagen. Jenter er nok litt esj i den alderen, som du sier. Det er flaut og de vil helst ikke komme som gutt alene..... Jeg ville ringt og takket nei til jentebursdagen, men ventet til tidlig dagen før pga mulig gutteforeldrene booker om filmkvelden. Du kan anta at andre ringer dem (om ikke du også gjør det). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvis jeg kjente guttens foreldre godt, ville jeg ringt dem og tipset om at selskapene kolliderte. Hvis det ikke lot seg gjøre å flytte guttekvelden, eller jeg ikke kjente dem så godt at jeg turte å ringe dem, hadde jeg prøvd å spørre sønnen om han visste om det var mange fra klassen som var bedt på guttekveld. Jeg hadde antagelig landet på å la ham gå på guttekvelden, med mindre han allerede hadde sagt ja takk til bursdagen. Når hun har bedt hele klassen, kan man regne med at det er mange som kommer i bursdagen uansett. Men da ville jeg sagt fra til bursdagsbarnets foreldre at sønnen ikke kommer. Skriver under her, jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Skriver under her, jeg. ...og jeg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.