Gå til innhold

Hvordan skal jeg tolke dette tro?

Anbefalte innlegg

Jeg har gått og vært "små-paranoid" i flere uker nå. Er sikker på at det er gjenger ute på byen som snakker om meg, som ikke liker meg, synes jeg er dum. Samme hvem jeg snakker med er jeg sikker på at jeg har sagt noe dumt (selv om jeg ikke vet hva), og at denne personen snakker med alle andre om dette dumme jeg har sagt.

Mandag, igår og idag har det vært en "strøm" av telefoner fra personer som vil ha meg med på "ditt og datt". Da tenker jeg, javel, så du har ikke hørt det enda du da, du kommer nok ikke til å ringe flere ganger når du vet.

Nå kommer snart min beste venninne på besøk og jeg tror hun kommer for å fortelle meg hva hun har hørt om meg. Hjelpe meg, hvor rar går det an å bli?????

Hva kan jeg gjøre for å få bort dette?? Kommer kanskje fra en del mobbing og avvisning som jeg opplevde som ganske ung, men jeg må da for pokker få dette hode til å skjønne at det ikke gjelder idag? Forferdelig slitsomt dette, bruker jo så mye energi på ting som ofte viser seg å være tull.

Det er forskjell på hva hodet og tankene sier og fornuften liksom...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316824-hvordan-skal-jeg-tolke-dette-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...