Gå til innhold

Leselogg 3.klassinger..

Gjest liker ikke disse leselogg-periodene

Anbefalte innlegg

Jeg ville tatt dette opp med skolen! Jeg synes det er viktig å ta på alvor at jenta di reagerer som hun gjør. Hun har tilstrekkelig indre motivasjon for å lese og reagerer på at noen prøver å styre henne. Dessuten flyttes fokuset fra indre til ytre motivasjon. Det er ikke bra og heller ikke poenget. Så ta det opp med lærer og finn en ordning som passer dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Truckfører Kurt, skrevet av Erlend Loe. Kurt og Fisken, Kurst blir Grusom og Kurt quo vadis?

Morsomme. Litt spesiell humor :-)

Går på kino nå: Kurt blir grusom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På leseloggen står det at lesemengde skal avtales mellom barn og foreldre. På lekseplanen stod det 30 min hver dag..

Jenta mi elsker å lese. Men disse minuttene stresser henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker hun å bli lest høyt for, da? Vi har avtale med guttungen om at vi skal lese høyt til han dobbelt så lenge som han leser høyt til oss. Og det teller også med i leseloggen, så vidt jeg har forstått. Eller er det kanskje bare for andreklassingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...