fillolin Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg ville tatt dette opp med skolen! Jeg synes det er viktig å ta på alvor at jenta di reagerer som hun gjør. Hun har tilstrekkelig indre motivasjon for å lese og reagerer på at noen prøver å styre henne. Dessuten flyttes fokuset fra indre til ytre motivasjon. Det er ikke bra og heller ikke poenget. Så ta det opp med lærer og finn en ordning som passer dere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svassa Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Truckfører Kurt, skrevet av Erlend Loe. Kurt og Fisken, Kurst blir Grusom og Kurt quo vadis? Morsomme. Litt spesiell humor :-) Går på kino nå: Kurt blir grusom 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadow 650 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 På leseloggen står det at lesemengde skal avtales mellom barn og foreldre. På lekseplanen stod det 30 min hver dag.. Jenta mi elsker å lese. Men disse minuttene stresser henne.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Liker hun å bli lest høyt for, da? Vi har avtale med guttungen om at vi skal lese høyt til han dobbelt så lenge som han leser høyt til oss. Og det teller også med i leseloggen, så vidt jeg har forstått. Eller er det kanskje bare for andreklassingene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.