naktros Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen som har erfaringer å dele med meg? Jeg har gått på ketolyse kuren og Grethe Rhode før med hell, men vil prøve noe annet nå. Er ikke motivert til å begynne med noen av de Skal ned ca 10 kg. Vil gjerne prøve noe nytt som funker og som ikke er alt for usunt for kroppen. Håper noen har vidunder kuren til meg:-) Jada, jeg vet det bare er å spise mindre og trene mer...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke lenger overvektig... Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvis du tidligere har forsøkt to kurer _med hell_, hvorfor i all verden må du slanke deg da? Med hell betyr vel også at man ikke går opp igjen?? At folk ikke skjønner at det ikke nytter å _slanke seg_. Endring av livsstil er det eneste som fungerer... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du må finne et opplegg som ikke er en kur men noe du kan leve videre med og trives med. Hvis du likte ketolyse men ikke ønsker å gå så drastisk til verks igjen så kan du jo se på fedon mat. Også må du gymme litt da - det gjør underverker :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har du kikket litt på Fedon's måte å spise på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har du kikket litt på Fedon's måte å spise på? Er fortsatt like forundret over at Fedon selv ikke er spesielt slank. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er fortsatt like forundret over at Fedon selv ikke er spesielt slank. Han ser da helt ok ut han. Men han er jo blant dem som må ta vare på vekten sin - det er jo en grunn til at han brenner for akkurat det han gjør. Slekten hans forøvrig er svært overvektige så ut fra hans gener så ser han smashing ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du tar ikke en kur med hell hvis du fortsatt veier10kg for mye. :-) Du må nok heller satse på å legge om livsstil. Grete Roede sin livsstil passer bra den, hvis du følger den for å begynne å leve slik. Selv har jeg gått ned noen kilo nå, bare ved å begynne å leve litt sunnere. Vi skriver menyliste for hele uka, på den måten er det vanskeligre å ty til usunn mat, fordi en ikke vet hva en skal finne på. Har nok kutta litt på mengde mat jeg spiser også, og begynt å bevege meg mer. Du får ha lykke til uansett hva du velger å gjøre, men husk at de fleste superkurer rett og slett er for bra til å være sanne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Han ser da helt ok ut han. Men han er jo blant dem som må ta vare på vekten sin - det er jo en grunn til at han brenner for akkurat det han gjør. Slekten hans forøvrig er svært overvektige så ut fra hans gener så ser han smashing ut. Syns han ser litt kvapsete ut. Ikke at han er skikkelig feit altså. Ikke vet jeg noe om familien hans heller, så du har sikkert rett. :-) Selv har jeg ikke tro på at det han representerer er sunt i lengden, at en går ned i vekt er jeg ikke i tvil om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er fortsatt like forundret over at Fedon selv ikke er spesielt slank. Han har gener som gjør at han er predisponert for å bli overvektig. Det er derfor han interesserer seg for kosthold. Han hadde nok sett adskillig større ut hadde han ikke spist balansert 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Små hyppige måltider. Jeg gikk ned 7kilo på tre mndr ved å spise ei brødskive hver tredje time. Brødskiven ble delt i fire, med forskjellig pålegg på hver del og pyntet. Jeg passet på at jeg hadde tid til å spise sent og konsentrerte meg om det jeg gjorde. Middagene var minimale, lite poteter, lite saus og et lite stykke kjøtt men masse grønnsaker. Jeg droppet alt av sjokolade og snop. Brusen som jeg elsket droppet jeg også, bortsett fra et glass hver lørdag Jeg gikk også turer og satte meg ikke ned rett etter endt arbeidsdag. Hadde tre barn som holdt meg aktiv jeg da.... I starten var jeg veldig sulten, men det mener jeg hører med når man starter på en kur. Etterhvert mettet det masse med brødskiven. Drakk melk til også da, og masse vann ellers. Det er kanskje ikke den ideelle slankekuren, men det hjalp meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.