Gå til innhold

Manglende orgasme pga kreatin?

Anbefalte innlegg

Gjest gurimaia
Skrevet

Kjæresten min kommer ikke når vi har sex. Han har nå vært hos legen og snakket om dette. Legen sier at det kan være pga at han tar noe slikt protein/kreatin greier i forbindelse med trening og bygge muskler. Jeg har aldri hørt om dette, og finner ingenting om dette på nettet. Kan virkelig det være årsaken?

Skrevet

Kreatin brukes for å få ekstra energi og styrke og jeg vet at noen kroppsbyggere blant annet har brukt dette.

Men om det har noen bivirkninger på sexlivet det har jeg ingen anelse om. Kanskje det har en slik bivirkning når det er brukt over tid? Jeg tror ikke at det er "farlig" å bruke over korte peridoer, men ikke sikkert det er så bra over lang tids bruk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...