Gjest muffintop Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har lyst på skoene til høyre på bildet: http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00727/skorna440_727177w.jpg Mjus/Jarmèus står det under bildet, så jeg tror det er produsenten. Jeg har lyst å kjøpe dem på nett, men jeg finner dem ikke! Kan noen hjelpe? Det er tross alt alvor, det er jo sko det er snakk om! 0 Siter
Soulshine Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Jarmeus en skokjede i Sverige. Du kan jo ringe en av butikkene og referere til bildet og høre om de har peiling på hvilket merke det er. Mjus er et skomerke og eneste stedet jeg kommer på å ha sett det er hos Ellos/Josefsson på nett. 0 Siter
Gjest muffintop Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Jarmeus en skokjede i Sverige. Du kan jo ringe en av butikkene og referere til bildet og høre om de har peiling på hvilket merke det er. Mjus er et skomerke og eneste stedet jeg kommer på å ha sett det er hos Ellos/Josefsson på nett. Tusen takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.