Mirabell Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg leter og leter etter en fin julekalender til snuppa på 8 år. (Lillebror får Lego-kalender, men storesøster er ikke det minste interessert i lego...) Er det noen som har noen tips? Har ikke funnet hverken Polly Pocket eller Pet Shop-julekalender i noen norsk nettbutikk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willia Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har ikke sett pet shop julekalender på nett, men extra leker selger den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvis det ikke må være ferdigkjøpt kan du jo kjøpe små ting og pakke inn (eller kjøpe ferdige poser til å pakke gaver i) sette nr på og putte i en litt fin bolle eller eske. Da kan du jo kjøpe så leker, hårpynt eller hva det er frøken er interessert i. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvis det ikke må være ferdigkjøpt kan du jo kjøpe små ting og pakke inn (eller kjøpe ferdige poser til å pakke gaver i) sette nr på og putte i en litt fin bolle eller eske. Da kan du jo kjøpe så leker, hårpynt eller hva det er frøken er interessert i. :-) Jeg har skygget unna pakkekalender hittil, men kanskje jeg skal prøve likevel... Hvor finner jeg disse posene? Jeg har verken tid til eller glede av å shoppe (i motsetning til de aller fleste damer, har jeg inntrykk av!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Har ikke sett pet shop julekalender på nett, men extra leker selger den. Takk for tips, jeg skal prøve en tur dit! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Takk for tips, jeg skal prøve en tur dit! Er det ikke ganske lenge til 1 desember da? Eller er det jeg som er helt ute. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har skygget unna pakkekalender hittil, men kanskje jeg skal prøve likevel... Hvor finner jeg disse posene? Jeg har verken tid til eller glede av å shoppe (i motsetning til de aller fleste damer, har jeg inntrykk av!) http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainWinter08/PID-561611(SparBase).aspx http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?QRY=gaveposer&p=IXS750 http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=652011 Mener egentlig at panduro også har hatt noen ferdige poser med tall på, men jeg finner dem ikke nå. Foresten var det jo bare ett forslag. Håper du finner ut hvordan du skal gjøre det uansett hva du velger. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.